Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادمین شبکه های اجتماعی جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت، پاره وقت آشنایی با الگوریتم اینستاگرام مسلط به اپلیکشن های طراحی گرافیکی جهت تولید محتوای استوری خوش ذوق خلاق صبور و ایده پرداز جهت بالا بردن نرخ تعامل پیج منظم متعهد و مسئولیت پذیر توانایی ارتباط صمیمی با مخاطب و روابط عمومی بالا توانایی تحلیل پیج های رقیب دارای تجربه کاری مرتبط آشنایی با عکاسی و فیلمبرداری و تجربه کار در مقابل دوربین یک مزیت ویژه محسوب میشود اولویت همکاری با افرادیست که در زمینه عطرو ادکلن تجربه بیشتری داشته باشند حضور ادمین در محل کار هم الزامیست ساعت کاری تمام وقت : 10 تا 20:30 ساعت کاری پاره وقت : 10 تا 15 شیفت صبح و 15 تا 20:30 شیفت عصر از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09126461077 واتساپ 09126461077 پربیننده ترین امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم استخدام کارشناس فروش در حوزه کشتیرانی در شرکت آریو مارین در تهران استخدام برنامه ریز تولید در یک کارخانه صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت استخدام پرستار، کارشناس بیهوشی و کمک بهیار در بیمارستان سوم شعبان در تهران استخدام مهندس مکانیک و کارشناس نقشه کشی در شهرک صنعتی جی اصفهان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می‌گیرد.

او افزود: به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی کرده است.

بلوکی مقدم اظهار کرد: این میزان واکسن، جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که از سوی شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می‌شود توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • «اعتبار»، از شبکه تهران
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند