Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: امتحانات پایان ترم تحصیلی این واحد دانشگاهی در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و هیچ بهانه‌ای برای شرکت‌نکردن در امتحانات آنلاین را نمی‌پذیریم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا ابراهیم پوریان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد کرمانشاه با تاکید بر اهمیت برگزاری منظم امتحانات پایان ترم گفت: کلاس‌های برخط دانشگاه آزاد کرمانشاه به‌صورت منظم تا اوایل تیر در حال برگزاری است و امتحانات پایان‌ترم نیز در زمان‌بندی اعلامی (در تیرماه) به‌صورت منظم برگزار می‌شود و دانشجویان باید با آمادگی کافی در این امتحانات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیم پوریان افزود: با توجه به برنامه‌ریزی منظم زمان‌بندی و اهمیت امتحانات پایان ترم، هیچ بهانه‌ای برای حضور نیافتن دانشجویان در این امتحانات پذیرفته نمی‌شود؛ چرا که دانشجویان می‌توانند با شارژ نگه‌داشتن رایانه، لپ‌تاپ یا تلفن همراه و تهیه بسته‌های اینترنت ارزان قیمت و رایگانی که در اختیار دارند حتی در صورت قطعی برق به‌راحتی در امتحانات شرکت کنند و پاسخگوی سؤالات باشند.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد کرمانشاه به این نکته اشاره کرد که برگزاری امتحانات پایان‌ترم در هر دانشگاه از مهم‌ترین وظایف حوزه آموزش محسوب می‌شود و ادامه داد: اکنون با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و به‌منظور حفظ سلامت استادان، کارکنان و دانشجویان، این امتحانات به صورت برخط برگزار می‌شود.


وی اظهار کرد: لازم است داوطلبان مانند امتحانات حضوری که نیازمند برنامه‌ریزی و شرکت منظم در این امتحانات است و قوانین خاص خود را دارد. در امتحانات برخط نیز آمادگی لازم، یعنی شارژ نگه‌داشتن وسایل و ارتباط مناسب اینترنتی را در نظر داشته باشند؛ پس حضور نداشتن در امتحان آنلاین به منزله کسب نکردن نمره لازم بوده و غیرقابل تکرار است.


ابراهیم پوریان در مورد نحوه برگزاری کلاس‌های ترم مهر ۱۴۰۰ بیان کرد: برگزاری حضوری این کلاس‌ها منوط به تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا است و در صورت واکسیناسیون دانشگاهیان در تابستان و تأیید این ستاد و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، کلاس‌های ترم مهر به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کرمانشاه دانشگاه آزاد کرمانشاه امتحانات پایان ترم برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز پنجشنبه سی ام فروردین ماه با ثبت عدد ۶۹ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۵۶ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه ساختمان با عدد شاخص ۹۴ به شرایط قابل‌قبول به ثبت رسیده است.

دما در حال حاضر ۱۶ درجه سانتی‌گراد و آسمان نیمه ابری است.

کد خبر 6081807

دیگر خبرها

  • «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • خبر خوب برای دانش‌آموزان؛ با تک ماده ۴ درس را با نمره ۷ قبول شوید
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون