Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی‌های تیم ملی ایران در حالی ادامه دارد که بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات این تیم همچنان غایب است.

سنگربان شماره دو پرسپولیس برای سومین بار در فصل جاری تهدید به فسخ قرارداد خود به دلیل بی توجهی جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس نسبت به پرداخت مطالباتش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادو مدعی شده بود شکوری که مسئولیت سخنگویی باشگاه را نیز بر عهده دارد در جلسه با وی اعلام کرده است: شرایط را در فضای مجازی طوری تنظیم خواهند کرد که تهدید رادو به جدایی از این تیم راه به جایی نبرد.

ادعایی که شکوری با دستور سمیعی از پاسخگویی به آن منع شده است تا سخنگو حق صحبت کردن نداشته باشد.

رادو که هربار حامد لک دروازه‌بان اصلی این تیم با خطر محرومیت به دلیل دریافت کارت زرد سوم روبرو می‌شود تصمیم به فسخ قرارداد با پرسپولیس می‌گیرد همچنان منتظر اقدام عملی مسئولان تیم برای بازگشت به تهران است.

شکوری در حالی برای صحبت درباره مسائل باشگاه اجازه صحبت کردن ندارد که این تیم با وجود درخواست رسمی یحیی گل محمدی همچنان اقدام به تمدید قرارداد هیچ یک از بازیکنان خود نکرده است.

باشگاه پرسپولیس در حالی سکوت کرده است که برای دریافت کمک‌های نقدی از هوادار خود همچنان اطلاعیه داده و خواستار فروش بلیت مجازی برای هواداران خود در دیدار سوپرجام شده تا بخشی از بدهی‌های کلان خود را از این طریق فراهم کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ باشگاه پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز به مناسبت یادبود عبدالقدیر آب‌پرور، دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری تیم رسانه ورزش به پایان رسید.

عادل فردوسی‌پور مجری سابق برنامه ۹۰ در حاشیه این مسابقه درباره شرایط فوتبال ایران و اتفاقات بالای جدول گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس شده و خوب شد جلوی این بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. فکر می‌کنم باید تا روزهای آخر صبر کرد؛ خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده است. رقابت قهرمانی دیگر کاملا دوجانبه شده است و سپاهان و تراکتور که کم آورده‌اند. اصلا نمی‌توان گفت چه کسی قهرمان می‌شود.

او درباره اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای لیورپول هفته خیلی تلخی بود. با منچستریونایتد مساوی کرد و به پالاس باخت. امیدوار بودم سیتی دیشب رئال را ببرد که تمرکزش روی لیگ قهرمانان باشد که متاسفانه باخت. همه چیز در یک هفته تمام شد!

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896725

دیگر خبرها

  • بادامکی: همیشه تیم رقیب درباره ما صحبت می کند/ اسماعیلی فر حرکت زشتی انجام نداد
  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی