Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@03:50:15 GMT

هشتگ‌های داغ انتخاباتی در فضای مجازی استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۰۰۶

هشتگ‌های داغ انتخاباتی در فضای مجازی استان مرکزی

خبرگزاری فارس ـ اراک؛ یکی از حوزه‌های مهمی که امسال کرونا آن را بیش از سایر بخش‌ها تحت تاثیر قرار داد، برگزاری انتخابات مهم 28 خردادماه بود که برگزاری میتینگ‌ها و نشست‌های انتخاباتی را تعطیل کرد و تبلیغات انتخاباتی را به فضای مجازی کشاند.

انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رای این روزها به اصلی‌ترین موضوع فضای مجازی تبدیل شده است و فعالان فضای مجازی  این روزها نقش اصلی را در افزایش مشارکت مردم و تحقق برگزاری انتخابات هوشمندانه بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فضای مجازی به دلیل بالا گسترده بودن مخاطبان آن به عنوان یک فرصت ایده‌آل برای بسترسازی به منظور مشارکت حداکثری مردم،اطلاع رسانی، ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی یاد می‌شود.

در انتخابات امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی و عدم امکان برگزاری نشست‌ها و تبلیغات چهره به چهره، میزان استفاده مخاطبان و کاربران از اخبار و اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و فعالان فضای مجازی با شدت در حال فعالیت برای تحقق حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات هستند.

فعالان توییتر در استان مرکزی با هشتگ‌های انتخاباتی فعالیت چشمگیری در عرصه فضای مجازی دارند،  با اندکی رصد  در توییتر هشتگ‌های برتر چند روز اخیر در استان مرکزی به خوبی خود نمایی می‌کنند.

 از جمله هشتگ‌های برتر استان مرکزی در چند روز خیر #حماسه ـ حضور است به طوری که کاربران و اکانت‌های انقلابی و همسو با این هشتگ، سعی در دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دارند و رای دادن و مشارکت بالا را تضمین پشتوانه‌ای قوی برای دولت آینده می‌دانند.

  #رئیسی نیز از دیگر هشتگ‌های برتر استان در این روزها است، این هشتگ عمدتا توسط کاربران و اکانت‌های طرفدار آقای رئیسی و در حمایت از وی و پوشش اخبار و تحلیل‌ها درباره سخنان و برنامه‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری استفاده می‌شود.
#رای میدهم و #مامنتظر ـ انتخاباتیم نیز از دیگر هشت‌هایی پرکاربرد این روزهای فضای مجازی استان مرکزی است.
کاربران انقلابی و همسو با این هشتگ‌ها، انتظار خود برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 و سپردن امور اجرایی کشور به فردی انقلابی و زدودن تفکر غربگرایانه از کشور را بیان می‌کنند و با یادآوری مشکلات اقتصادی، نسبت به حضور دوباره غربگرایان در سکان اجرایی کشور هشدار می‌دهند و مردم را به حضور پرشکوه و حداکثری در انتخابات فرا می‌خوانند.

این هشتگ نیز با توجه به حواشی اخیر در احراز صلاحیت‌ها و برخی سخنان به منظور مشارکت پایین در انتخابات دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
  #گشت ارشاد برای ـ مدیران نیز به دنبال صحبت آقای رئیسی مبنی بر دایر کردن گشت ارشاد در دولت آینده برای مدیران توسط کاربران انقلابی و همسو تبدیل به هشتگ شده و در توییت‌های مختلف و در حمایت از این طرح و شخص آقای رئیسی استفاده می‌شود.
 #قاضی‌زاده صدای ـ سرباز نیز از جمله هشتگ‌های مورد استقبال فعالان فضای مجازی است.
کاربران و اکانت‌های زیادی از آقای قاضی‌زاده به دلیل موضع‌گیری در بحث سربازی و خدمت اجباری تمجید می‌کنند و وی را صدای سربازان می‌دانند.

هشتگ‌هایی چون #میدان ـ انتخاب، #رای ـ میدهم، #کاندیدای ـ روکشی، #رئیسی، #همتی،  #جلیلی،  #رضایی  هشتگ‌های کاربران برای تشویق مردم جهت حضور حماسی در پای صندوق های رای است.

انتهای پیام/  

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی انتخابات استان مرکزی هشتگ استان مرکزی فضای مجازی هشتگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه (ترای‌اتلون) صبح امروز با حضور اعضای مجمع و کاندیدا‌ها در محل سالن استاد میرابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک از حضار در مجمع بودند.

امین احمدی، حمید براتی، محمدکاظم حججی، محمد نصیری، ایرج عرب، سیدکمال پیمبری، مهدی گودرزی، علی اکبر حسن‌پورحیدری و جاسم منوچهری کاندیدا‌های احراز پست ریاست فدراسیون بودند که عرب به شکل کتبی و احمدی و پیمبری نیز با غیبت در مجمع، از جمله انصرافی‌ها بودند.

کنایه‌های جدی مهدی گودرزی به احمد نامنی؛ آیا می‌توانید اسم هیئت‌رئیسه‌تان را نام ببرید؟!

مهدی گودرزی، رئیس اسبق فدراسیون ترای‌اتلون و کاندیدای این مجمع گفت: این انتخابات غیرقانونی است. آقای نامنی تمام تلاش‌اش را کرد تا قوانین را زیرپا بگذارد و یک سال این انتخابات را طول بدهد. آقای نامنی آیا شما اعضای هیئت‌رئیسه‌تان را اصلا می‌شناسید؟!
این اظهارات با بی‌اهمیتی و بدون واکنش نامنی همراه بود. اسبقیان گفت که باید حرمت مجمع رعایت شود و در نهایت اگر مشکلی داشت، می‌تواند شکایت کند.

گودرزی در پایان گفت: من ملزم به قوانین کشورم هستم و این مجمع انتخاباتی را به رسمیت نمی‌شناسم.

در ادامه مجمع، جاسم منوچهری به نفع محمدکاظم حججی انصراف داد.

در پایان مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه (ترای‌اتلون) پس از انصراف ۴ کاندیدا، در نهایت محمدکاظم حججی با کسب ۲۴ تعداد رای از مجموع  ۴۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بر مسند ریاست این فدراسیون المپیکی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پاسخ به چند شبهه فضای مجازی درباره حملهٔ تنبیهی به اسرائیل
  • با کسانی که در فضای مجازی، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، برخورد می‌شود
  • برخورد با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند