Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۳ خردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تویوتا‌های قاچاق در شیراز توقیف شدند

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف ۲ دستگاه خودرو تویوتا قاچاق به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در یکی از محله‌های شیراز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری ۲ دستگاه خودرو تویوتا در ۲ پارکینگ در یکی از محله‌های شیراز مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او اظهار کرد: ماموران انتظامی سریعا ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها موفق شدند ۲ دستگاه سواری تویوتا قاچاق و فاقد هر‌گونه مدارک گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر مالک پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش خودرو‌‎های مکشوفه، ۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

۱۳۴ کیلو تریاک در لارستان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۳۴ کیلو تریاک در محور‌های فرعی منتهی به شهرستان لارستان خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: مأموران انتظامی لارستان در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان هنگام کنترل وسایط نقلیه عبوری در محور فرعی و خاکی دشت کوران این شهرستان، به ۲ دستگاه سواری پراید و موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او عنوان داشت: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو پراید را توقیف و با توجه به کوهستانی بودن منطقه راکب موتورسیکلت با استفاده از پوشش گیاهی منطقه متواری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از سواری پراید ۹۶ کیلو تریاک و در پاکسازی محل تردد موتورسیکلت ۳۸ کیلو تریاک (در مجموع ۱۳۴ کیلو) کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری راکب متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه راننده و سرنشین پراید پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان می‌باشد و پلیس برابر قانون به شدت با سوداگران مرگ برخورد می‌کند.

جلوگیری از خروج ۱۶۰ راس گوسفند قاچاق از کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس از کشف ۱۶۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ ابراهیم یگانه بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "شیراز-اصفهان" به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازدید از این خودروها، ۱۶۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز که در حال انتقال به استان‌های ساحلی و خروج از کشور بود کشف و در این رابطه ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش گوسفند‌های کشف شده بنا به نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی استان فارس پلیس امنیت اقتصادی استان گوسفند قاچاق کیلو تریاک ۲ میلیارد ۲ دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده حسن آباد فشافویه شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان خوزستان به سمت تهران در حرکت است.

وی با بیان اینکه این کامیون در آدرس جاده قدیم قم ورودی حسن آباد فشافویه رویت و متوقف شد، گفت: ماموران اقدام به بررسی اولیه این کامیون کردند که در جریان آن مشخص شد که کالا‌های داخل کامیون به گونه‌ای چیده شده تا کالا‌های دیگری را پنهان کند. در همین راستا نیز کامیون با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۷هزار و ۵۸۰ عدد ماگ و ۷۰۶ دستگاه بخارساز کشف و ضبط شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این اقلام قاچاق بوده و تحت پوشش یک فقره بارنامه غیرمرتبط بارگیری و اقدام به حمل کالای قاچاق کرده است، گفت: همچنین در ادامه مشخص شد که اسناد و مدارک گمرکی نیز تماما ساختگی و جعلی است.

افشاری با بیان اینکه پرونده‌ای دراین‌خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز