Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر مهدی قلیان‌ اول معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام ممنوعیت جدید سفر به مشهد اشاره و ضمن اصلاح آن بیان کرد: محدودیت و ممنوعیت سفر به هر نقطه کشور از سوی ستاد مقابله با ملی کرونا اعلام می‌شود و حتی ستادهای استانی هم در این زمینه حق تصمیم‌گیری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سفر به مشهد ممنوع شد | خودروهای شخصی جریمه می‌شوند

وی افزود: بر همین اساس، ورود به شهرهای نارنجی، مانند مشهد، مطابق روال گذشته و جاری رفت و آمد به آنها با خودروی شخصی ممنوع است. لذا خودروهای با پلاک غیربومی ورودی به مشهد از سوی پلیس جریمه می‌شوند.

قلیان‌ اول گفت: شهروندانی هم که قصد سفر به مشهد یا هر شهر نارنجی دیگری با هواپیما یا اتوبوس دارند، باید دارای نتیجه رسمی آزمایش طبی کرونا مبنی بر منفی بودن آن در طول ۱۴ پیش از روز سفر باشند تا برای آنها بلیت سفر صادر شود، در غیر این صورت اجازه سفر ندارند. 

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین سفر حتی به قصد زیارت بارگاه منور رضوی در ایام دهه کرامت را در زمره «سفرهای غیرضروری» توصیف و بیان کرد: اقدام شهروندان به چنین سفری خطر طغیان مجدد شیوع ویروس کرونا را به دنبال دارد. 

وی هرگونه اقدام به سفر را باعث شکل‌گیری اجتماع ذکر و بیان کرد: از هموطنان تقاضا داریم در شرایط کنونی شیوع ویروس همه‌گیر کرونا از سفر به قصد زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به ویژه در ایام دهه کرامت پرهیز و به مشهد سفر نکنند.  

قلیان‌ اول گفت: گرچه روند ابتلا به کووید-۱۹ در خراسان رضوی کاهشی است، این استان هنوز در دامنه پیک چهارم طغیان این ویروس قرار دارد و شرایط در مشهد بسیار شکننده و ناپایدار است. 

وی افزود: آستان قدس رضوی به شکل صددرصدی زیرساخت‌ها را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیرانه در حرم مطهر فراهم کرده، اما رعایت آنها از سوی زائران و ملزم کردن آنها به عمل به موازین بهداشتی موضوعی دیگر و امری مشکل است. 

کد خبر 607243 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی سفر دهه کرامت كرونا در ايران حرم امام رضا (ع) استان خراسان رضوی مشهد امام رضا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سفر دهه کرامت كرونا در ايران حرم امام رضا ع استان خراسان رضوی مشهد امام رضا سفر به مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، از دو هزار و ۱۵۴ واحد صنفی پوشاک بازرسی شده و تعداد ۲۱۸ پرونده تعزیری تشکیل شده است.

 

محسن صیادی افزود: در این مدت چهار واحد صنفی پوشاک نیز به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت پلمب شده است.

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد