Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@08:28:20 GMT

عکس/ تصویرعجیب درحاشیه‌ی مناظره

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۴۳۸

عکس/ تصویرعجیب درحاشیه‌ی مناظره

سومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری، با حضور ۷ کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، عصر عصر شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در محل سازمان صداو سیما برگزار شد. عکسی از خوش و بش کاندیداها در حاشیه این مناظره به ثبت رسیده است. منبع: صراط برچسب ها: کاندید ، انتخابات ، ناطقان ، ریاست جمهوری ، عکس ، مناظره

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاندید انتخابات ناطقان ریاست جمهوری عکس مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه 24 ساعته در خصوص شهدای خبرنگار در فلسطین

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، این ویژه برنامه که با حمایت اداره ارتباطات ریاست جمهوری برگزار شد در کنار فواره آلمان در میدان "سلطان احمد" آغاز و به طور زنده از 20 کانال آناتولی و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پخش شد.
 
بسیاری از خبرنگاران مطبوعات ملی ترکیه در این برنامه حضور داشتند که فخرالدین آلتون، مدیر ارتباطات ریاست جمهوری نیز از طریق تلفن با آنها ارتباط برقرار کرد.
 
سینان برهان، رئیس فدراسیون ناشران آناتولی، در بیانیه خود به خبرنگار خبرگزاری آناتولی گفت که این پخش بدون مشکل و طبق برنامه‌ریزی انجام شده است. برهان با بیان اینکه هدف آنها افزایش آگاهی در ترکیه و افکار عمومی بین‌المللی در مورد فاجعه انسانی در فلسطین است، گفت: مشارکت همه دوستان روزنامه‌نگار ما در اینجا بسیار مهم است.
 
وی اظهار داشت: از همکاران ما از هر نهاد و دیدگاهی آمدند و به نام این حرفه واکنش‌های خود را نسبت به کشتار بشریت در غزه بیان کردند.
 
برهان با بیان اینکه ارتباط تلفنی آلتون مدیر ارتباطات ریاست جمهوری، هم افزایی متفاوتی را در برنامه ایجاد کرد و پخش را به بعد بین‌المللی رساند، خاطرنشان کرد که این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برای در دستور کار قرار دادن کشتار غزه و ایجاد افکار عمومی به کار خود ادامه می‌دهند، گفت: این نشان می‌دهد که رسانه‌های ترکیه می‌توانند سازماندهی شوند و بازتاب خوبی داشته باشند.

 

دیگر خبرها

  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • دیدار مقامات طالبان در ارگ ریاست جمهوری
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • کرملین: تشدید تنش در خاورمیانه به نفع احدی نیست
  • ویژه برنامه 24 ساعته در خصوص شهدای خبرنگار در فلسطین
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
  • درخواست پسر بایدن برای بسته شدن پرونده‌اش رد شد
  • ترامپ: رئیس‌ جمهوری داریم که نمی‌داند که کجاست!