Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور، بیان کرد: میانگین بروز هفتگی موارد بستری در هفته گذشته در کشور حدود ۱۰.۴ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و میانگین بروز هفتگی موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا حدود ۱۲.۲ نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق گزارشات واصله در هفته گذشته تعداد موارد بستری بیماران مثبت کرونا در بیمارستان‌های کشور حدود ۱۰.۵ درصد کاهش داشته است. همچنین در این هفته شاهد کاهش ۲۰ درصدی در تعداد بیماران فوت شده و کاهش ۱۷ درصدی در تعداد موارد سرپایی مثبت کرونا نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ولی این روند کاهشی در همه استان‌ها حاکم نبوده و در برخی استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان، بوشهر، یزد و آذربایجان شرقی وضعیت بیماری کرونا دارای روند افزایشی بوده است. 
لاری اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان در آستانه موج جدید اپیدمی قرار دارد که با توجه به نرخ پایین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان، نسبت به میزان متوسط کشور، لزوم رعایت جدی‌تر عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی باید بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گیرد.

پربیننده ترین خطرناک‌ ترین آجیل ‎‌ها برای سلامتی را بشناسید ترکیباتی که محافظ ریه و دشمن کروناویروس هستند! آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۳/۲۲) تقویت حافظه با انتخاب رژیم غذایی صحیح و سالم هشدار! مصرف این روغن ها باعث سکته قلبی می شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیماران کرونایی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد