Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:47:43 GMT

واکنش مربی روسیه به نخستین شکست در یورو

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۵۶۰

واکنش مربی روسیه به نخستین شکست در یورو

استانیسلاو چرچسوف، سرمربی روسیه، پس از شکست برابر بلژیک در اولین مسابقه از یورو 2020، می گوید که این تیم به دنبال عوض کردن اوضاع است.

به گزارش "ورزش سه"، روسیه شب گذشته در نخستین دیدار خود در یورو 2020 برابر بلژیک 3-0 شکست خورد تا استانیسلاو چرچسوف در کنفرانس پس از بازی بگوید که تیمش به دنبال عوض کردن اوضاع در ادامه این تورنمنت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه اما راه دشواری برای صعود از این گروه در پیش دارد، مخصوصا با توجه به دروازه بان بی تجربه‌شان آنتون شونین و نداشتن عمق در زمین که اغلب این تیم را برابر حریفان قدرتمند فلج می کند.

 

 

چرچسوف گفت: "ما هنوز در این رقابت ها حاضریم. ما سیستم خود را انتخاب کردیم که تا قسمتی هم کار کرد اما بعد شروع کردیم به از هم پاشیدن. بلژیک گل زد و بعد دیگر گرفتن توپ از آنها سخت بود."

چرچسوف گفت بازیکنانش با گل زودهنگام روملو لوکاکو روحیه خود را از دست دادند و برای به دست آوردن دوباره خونسردی خود به مشکل برخوردند.

سرمربی روسیه افزود: "ما امید داشتیم که مسابقه بهتری داشته باشیم، هم از نظر نتیجه و هم از نظر نمایشی که ارائه دادیم."

 

 

با وجودی که بلژیک کوین دی بروین، یکی از مهمترین ستاره های خود را در اختیار نداشت، اما توانست روسیه را به طور کامل کنترل کند و فاصله زیادی که دو تیم در توانایی و کیفیت با هم دارند را به خوبی به نمایش بگذارد.

چرچسوف گفت که تیم روسیه باید پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر فنلاند، بار دیگر خود را جمع کند و تلاش کند تا ورق را برگرداند.

چرچسوف اضافه کرد: "ما از این شرایط بیرون خواهیم آمد. ما خودمان خودمان را در این شرایط قرار دادیم و حالا باید راهی برای بیرون آمدن از این موقعیت پیدا کنیم."

 

 

 

تیم ملی روسیه روملو لوکاکو یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی روسیه روملو لوکاکو یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • واکنش آقای جدی می فرمایید به شکست تیلور
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • نخستین واکنش رهبر انقلاب به حمله سپاه به اسراییل
  • واکنش آقای جدی می‌فرمایید به شکست تیلور؛ دیدید گفتم جادوگر شکست می‌خورد؟!