Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ۴ مرحله رکوردگیری سنگین، سرانجام علیرضا مختاری، مجوز حضور در بازی های پارالمپیک توکیو را کسب کرد. علیرضا مختاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو، از اردیبهشت تا به امروز استرس زیادی را پشت سر گذاشتم تا سرانجام در آخرین رکوردگیری که روز گذشته در پرتاب وزنه برابر اسداله عظیمی داشتم با ثبت رکورد ۷ متر و ۸۶ سانتی متر توانستم جواز حضور در تیم ملی را کسب و در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از مهر سال گذشته تا به امروز ۴ مرحله رکوردگیری سنگین انجام دادم که در آخرین مرحله به خاطر خستگی شدید ناشی از تمرینات مداوم با ثبت رکورد ۷ متر و ۸۶ سانتی متر نتوانستم رکوردی را که پیش بینی می کردم در پرتاب وزنه بزنم. 

مختاری اضافه کرد: از اسفند سال گذشته تا ۲۲ خرداد (آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی) ۳ بار در رکوردگیری سنگین شرکت کردم و دیگر از نظر بدنی توان پرتاب سنگین در وزنه را نداشتم، به هر صورت از فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک تشکر می کنم که با فراهم کردن چنین فرصتی اجازه حضور در تیم ملی و اعزام به بازیهای پارالمپیک توکیو را برای من بعد از ۲ سال تلاش و سختی فراهم کردند.

این دوومیدانی کار پارالمپیکی در پایان پیرامون این پرسش که چه برنامه ای برای حضور پرقدرت در پارالمپیک توکیو دارید، خاطرنشان کرد: اگرچه برای کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک به دلیل پشت سر گذاشتن دو رکوردگیری سنگین از نظر بدنی واقعا خسته ام، اما در حال حاضر انگیزه ام چند برابر شده و از روز دوشنبه که وارد اردوی تیم ملی دوومیدانی در لاهیجان می شوم، برنامه تمرینات خود را با جدیت و با فشردگی تا پارالمپیک توکیو پیگیری خواهم کرد تا تلاش دو ساله خود را با قرار گرفتن بر روی سکو جبران کنم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارادوومیدانی پارالمپیک توکیو رکوردگیری سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه شجاعی مقام اول سی و چهارمین مسابقه طراحی زاکا که اواخر سال گذشته میلادی توسط اداره نمایشگاه مد وابسته به شهرداری منطقه تایتو (یکی از مناطق بیست و سه گانه توکیو) برگزار شده بود، به خود اختصاص داد.

شجاعی هنرمند ایرانی از شهر ارومیه با ارسال طرح هنری خود که کلاه با الهام از بنای کاربردی بادگیر یزد بود، موفق شد جایزه رتبه نخست این نمایشگاه و هم چنین جایزه یکی از داوران را کسب کند.

نماینده شهرداری تایتو با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در توکیو جایزه معصومه شجاعی را به سرپرست این رایزنی تحویل داد.

کد خبر 6087830 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • چه کشور‌هایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • چه کشورهایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی