Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، دریادار حبیب‌الله سیاری روز یکشنبه در آیین رونمایی از سامانه‌های آموزش یکپارچه دانشگاهی و مراکز آموزش وظیفه (سجاد)، سامانه مدیریت آموزش الکترونیکی (سما) و نرم‌افزار کاربردی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در سالن ولایت ستاد ارتش،  ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت دهه کرامت با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های روز موجب رشد و بالندگی در مدیریت‌ها می‌شود، گفت: مهمترین عنصر در قدرت نظامی، نیروی انسانی است و این عنصر بزرگترین سرمایه یک سازمان محسوب می‌شود که می‌تواند با بهره‌گیری از فناوری‌ها و تجهیزات مناسب موجب کارآمدی سازمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به اینکه سامانه‌های سجاد و سما، سامانه‌هایی جامع در حوزه تربیت و آموزش هستند، اظهار کرد: طراحی و تولید این نرم‌افزارها به صورت بومی و در راستای کارآمدی بیشتر ارتش در پاسخگویی به نیازهای محوری و اولویت‌دار آموزشی انجام شده است.

سیاری با بیان اینکه امنیت کشور و دفاع از تمامیت ارضی در برابر تهدیدها، تعطیل‌بردار نیست، افزود: ارتش به عنوان مهد پرورش مردان مؤثر در شرایط بحرانی، مأموریت‌های خود را تحت هر شرایطی انجام می‌دهد و تاکنون بحث آموزش در سطح ارتش جمهوری اسلامی حتی برای یک ساعت هم تعطیل نشده و کارکنان آموزشی در سخت‌ترین شرایط، آموزش و ارتقای سطح آمادگی و مهارت‌افزایی نیروها را با اقتدار انجام داده‌اند.

وی گفت: از روز نخست مواجهه با ویروس کرونا دشمنان تلاش زیادی کردند تا پادگان‌ها را ناامن و محل شیوع بیماری معرفی کنند، اما ما در عمل نشان دادیم که پادگان‌ها ضمن انجام مأموریت‌های تربیتی و آموزشی، شرایط لازم را جهت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن ایجاد کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به ضرورت افزایش توان رزمی اظهار کرد: به روز کردن تجهیزات و افزایش توان رزمی از طریق آموزش لازم و استفاده از فناوری‌های روز میسر خواهد شد.

سیاری با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، افزود: به همه فرماندهان و مسئولان تاکید شده برابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) بستر حضور پرشور و حداکثری در انتخابات در همه یگان‌ها فراهم شود.

همچنین در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران ساخت و بهره‌برداری از این سامانه‌های آموزشی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها نظامی امیر سیاری دفاعی دستاوردهای دفاعی سامانه سجاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظامی امیر سیاری دفاعی نظامی امیر سیاری دفاعی دستاوردهای دفاعی سامانه سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور بعد از برگزاری کنکور ابلاغ می شود، گفت: تمامی آزمون‌های سراسری از آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه‌ها، استخدامی و صلاحیت حرفه‌ای به این سازمان‌ها واگذار می‌شود.   به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ که در محل سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران در حال برگزاری است، گفت: اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور تصویب شد و توسط رییس جمهور توشیح و امضا شد و ابلاغ شده است.   معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: قرار شده است اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور بعد از نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ ابلاغ شود.   رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه وظیفه سازمان ملی سنجش در دو حوزه ارزشیابی ورود داوطلبان و ارزشیابی و کارآیی نظام آموزشی تعریف شده است، گفت: تمامی آزمون های سراسری از آزمون های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه ها و استخدامی و صلاحیت حرفه ای را در بر می گیرد. این کار با تعامل دستگاه ها صورت می گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد (+جزئیات) آغاز آزمون های«شبه‌نهایی»دبیرستانی‌ها از پس‌فردا/ این آزمون تأثیری در نمرات امتحانات‌نهایی ندارد نکته مهم درباره ترمیم نمره برای کنکوری‌ها

دیگر خبرها

  • ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است
  • پیام حمله سپاه به اسرائیل از نگاه مرتضی نبوی /هماهنگی میان «میدان» و «دیپلماسی» شرط عقل است
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به او کمک می‌کنیم
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد