Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه ها و دیدگاه های نامزدهای انتخاباتی در خصوص سیاست گذاری خارجی در برنامه امشب «ایران تنتخب» شبکه العالم تشریح می شود.

به گزارش برنا، در این برنامه از «ایران تنتخب» موضوع سیاست خارجی و راهکارهای بهبود روابط بین المللی در برنامه های ارائه شده توسط کاندیداهای ریاست جمهوری سیزدهمین دوره با حضور عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، واکاوی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش گزارش هایی از نظرات مردمی در خصوص شرکت در انتخابات و شرایط نامزد اصلح و نیز بازخوانی کامنت های مخاطبان و توییت ها در فضای مجازی با اجرای علا قاسمی از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

ویژه برنامه «انتخابات در ایران» به تهیه کنندگی و نویسندگی، محمد معین مقامی با اجرای افنان المعمار و محمد باقر حیدری، مجری کارشناس حسین الموسوی، ملاک انصاری دبیر محتوایی و مترجم، تصویر برداری مهدی عاشوری، محمد خرمی و کاظم بختیاری و دستیاری تهیه، زهرا سودفرد، امشب  23  خرداد ساعت 22به وقت تهران به مدت 25 دقیقه به صورت زنده به روی آنتن شبکه العالم می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیاست خارجی ریاست جمهوری عضو کمیسیون امنیت ملی شرکت در انتخابات فضای مجازی انتخابات سیاست خارجی نامزدهای انتخاباتی شبکه العالم عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واکنش اتحادیه اروپا در پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از الجزیره، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به آغاز حملات ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

در همین ارتباط ، «جوزف بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شده است که ما به شدت حمله غیرقابل قبول ایران به اسرائیل را محکوم می کنیم.

بورل بدون اشاره به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی علیه منافع دیپلماتیک ایران در سوریه مدعی شده است که حمله ایران به اسرائیل تشدید بی سابقه و تهدیدی جدی برای امنیت منطقه خواهد یود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • بورل: خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • بورل : خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • نشست فوق‌العاده اتحادیه اروپا با محور حملات تنبیهی ایران
  • بورل: از امیرعبداللهیان خواستم ایران تنش‌ها را گسترش ندهد
  • نشست فوق العاده اتحادیه اروپا با محور حملات تنبیهی ایران
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد
  • نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد
  • نخستین واکنش اتحادیه اروپا در پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی