Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:23:02 GMT

۴ هزار رای اولی در خمینی شهر به پای صندوقهای رای می روند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۸۶۹

۴ هزار رای اولی در خمینی شهر به پای صندوقهای رای می روند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بصیری ظهر یک شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: کشور ما با شرایط ویژه از نظر اقتصادی مواه شده است و با توجه به فشار فراوانی که بر مردم از نظر اقتصادی وارد شده است، اتخابات متفاوتی در پیش رو داریم.

وی ضمن تقدیر از مردمی که همیشه در صحنه حاضرند، ابراز داشت: با تمامی مشکلات و کمبودهایی که در کشور وجود دارد، مردم ما در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب حاضر بوده‌اند و این بار نیز با شور فراوان در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان خمینی شهر از وجود ۲۰۰ صندوق اخذ رأی در شهرستان خبر داد و گفت: صندوقهای سیار نیز برای رفاه حال بیماران و افراد ناتوان منظور شده و امید است انتخابات پرشوری پیش رو داشته باشیم.

وی اضافه کرد: طبق آمار اعلام شده چهار هزار و صد و یک نفر رأی اولی در شهرستان وجود دارد و بر این اساس لازم است برنامه‌هایی جهت تشویق جوانان و ذوق و شوق آنها تدوین شده و به این شور و شوق اهمیت داده شود.

بصیری ادامه داد: مسئولان دستگاه‌ها با نصب بنر در سطح شهر به شور و رغبت مردم در صحنه انتخابات تلاش کنند.

هوشیاری و آگاهی مدیران نقش مؤثری در انتخابات پرشور دارد

وی از مسئولان تکریم ارباب رجوع را خواستار شد و ابراز کرد: دشمن به دنبال هر فرصتی است که تنش را به هر نحوی که می‌تواند ایجاد کند و این روزها هوشیاری و آگاهی مدیران نقش مؤثری در انتخابات پرشور دارد و این رفتار و منش باید همیشه مد نظر مدیران و رؤسای دستگاه‌ها باشد و صرف بحث انتخاباتی نباشد.

فرماندار خمینی شهر در ادامه از کاهش بارش‌های آسمانی و به دنبال آن کمبود آب خبر داد و اضافه کرد: ادارات و مساجد و شهرداری‌ها و مکان‌هایی که دارای جمعیت بیشتری نسبت به برخی ادارات دیگر هستند در صرفه جویی نسبت به مصرف آب و برق دقت لازم را داشته باشند.

بصیری با ابراز تأسف از خشک شدن باغات کشاورزان و ضررهایی که کشاورزان به موجب کم آبی به آنها رسیده است، اظهار کرد: نهادهای مربوط به این امر موظف هستند تا در شرایط بحران نسبت به استفاده بهینه آب، تمام توان خود را به کار گیرند و از پر کردن استخر باغات و مکان‌های خصوصی جلوگیری به عمل آورند.

وی تاکید کرد: امسال با کاهش کشت ۸۰ درصدی برنج مواجهیم و این اتفاق خوبی نیست.

فرماندار خمینی شهر در پایان به مدیریت مصرف برق در شهرستان نمود و گفت: قطع برق ضررهای فراوانی به برخی کارگاه‌ها و نهادها رسانده و باید با هماهنگی نهادهای مهم دولتی انجام شود.

کد خبر 5233869

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 فرمانداری مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس

هواداران بایرن مونیخ در بازی مقابل کلن، اظهارات اولی هونس را به تمسخر گرفتند

طرفداری | در هفته‌ها و ماه‌های اخیر تنش‌هایی بین برخی هواداران افراطی بایرن مونیخ و اولی هونس رئیس افتخاری این باشگاه به خصوص بر سر مسئله ورود سرمایه‌گذار به فوتبال آلمان، به وجود آمده است. طرحی که البته لغو شد.

اولی هونس مدتی پیش، از اقدامات اعتراضی هواداران به طرج ورود سرمایه‌گذار به فوتبال آلمان انتقاد کرده بود و اعتقاد داشت به وقفه افتادن بازی‌ها باعث می‌شود ریتم‌شان را از دست بدهند. هونس هواداران را یکی از دلایل شکست تلخ 3-2 مقابل بوخوم در هفته بیست‌ودوم بوندسلیگا دانست و در آن زمان گفت: 

ما سه امتیاز را به خاطر توپ‌های احمقانه تنیس از دست دادیم، دو گل پیش افتاده بودیم و سپس هواداران که انگار بایرن را خیلی دوست دارند، توپ‌ها را به درون زمین پرتاب کردند. آن‌ها خلاف ادعایی که دارند، طرفدار واقعی بایرن نیستند.

حال هواداران بایرن در جریان بازی مقابل کلن در آلیانتس آرنا که بایرن با نتیجه 2-0 پیروز شد، به روشی کنایه‌آمیز نه تنها پاسخ هونس را دادند و بلکه از عملکرد ضعیف تیم‌شان در شکست 3-2 مقابل هایدنهایم هم انتقاد کردند.
 

ما به خاطر توپ‌های تنیس در در هایدنهایم، از اولی عذرخواهی می‌کنیم  

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت
  • اولی هونس: فیفا آن‌قدر فاسد بود که می‌توانستید به خرید جام جهانی فکر کنید!
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • محدوده نوسان صندوقهای طلا مثبت و منفی ۱۰ درصد شد
  • گل اولی واتکینز به آرسنال (آرسنال 0-2 استون ویلا)
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو