Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:26:07 GMT

رافت: داربی در جام حذفی حساس‌تر است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۹۱۱

رافت: داربی در جام حذفی حساس‌تر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داربی در جام حذفی نسبت به داربی در لیگ حساسیت بیشتری دارد.

پایان رافت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف پرسپولیس و استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه جذاب است. حالا که قرار است در جام حذفی بازی کنند به مراتب جذاب‌تر است. این بازی بر اساس قرعه کشی انتخاب شد حالا دو تیم باید خود را برای این بازی حساس آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم بارها در جام حذفی باهم بازی کردند و فکر میکنم این‌بار هم بازی جذاب از دو تیم ببینیم.

وی گفت: پرسپولیس این روزها شرایط خیلی خوبی دارد اما تا زمان بازی هیچ چیزی را نمی‌توان پیش بینی کرد چون تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی هستند و پس از بازگشت از تیم شرایطشان بررسی شود اما در مجموعه شرایط این روزها پرسپولیس بهتر از حریف آبی پوش است. پرسپولیس باید درسوپر جام برابر تراکتور به میدان برود و از طرفی بازی‌های لیگ را هم پیشرو دارد، امیدوارم پرسپولیس بتواند در ۳ جام موفق شود. 

وی همچین گفت: پرسپولیس بازی برگشت را هم پیروز شده و الان به دنبال کسب دومین پیروزی پیاپی است، قطعا کار سخت خواهد بود چون استقلال هم باریکنان باکیفیتی در اختیار دارد اما قطعا کادرفنی برای آن بازی تمهیداتی می‌اندیشند.

رافت همچین گفت: داربی حذفی و لیگ تفاوت‌هایی باهم دارند چون در جام حذفی تیم اگر اشتباه کند حذف می‌شود و از طرفی یکی از دو تیم حتما باید برنده باشد اما در لیگ گاهی مربیان برای کسب تساوی وارد زمین می‌شوند. به هر حال در کسب پیروزی اجباری نیست همین مسئله داربی جام حذفی را حساس‌تر می‌کند. به هرحال کار سختی پیشروی پرسپولیس است تا بتواند با عبور استقلال به نیمه نهایی برسد. من امیدوارم داور بازی قضاوت خوبی داشته باشد و از طرفی طوری مدیریت کند که شاهد اتفاقات حاشیه‌ای نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس پایان رافت داربی 95 تيم فوتبال استقلال تهران جام حذفی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار در تور قاتل پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سید مجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی