Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در رابطه با وضعیت تیم ملی اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: دو بازی مهم با تیم‌های قطر و عربستان سعودی در پنجره سوم کاپ آسیا داریم. خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی اردو‌های خوبی را تدارک دیدند و فدراسیون بسکتبال از این برنامه حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشاالله بتوانیم همانطور که مقابل قطر به پیروزی رسیدیم، مقابل عربستان نیز موفق شویم.

وی ادامه داد: برنامه‌های بسیاری خوبی برای بازی‌های المپیک توکیو در نظر گرفته‌ایم. بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی از اردن، ملی‌پوشان به توکیو اعزام خواهند شد تا ۳ الی ۴ بازی با تیم ملی ژاپن داشته باشند. این موضوع باعث می‌شود بازیکنان با آب و هوای ژاپن تطابق پیدا کنند و دیدن سالن مسابقات برای ورزشکاران ما بسیار مفید است.

رییس فدراسیون بسکتبال بیان کرد: دعوت‌نامه‌ای از طرف فدراسیون بسکتبال کشور اسپانیا داشتیم، مبنی بر انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور که یکی از قدرتمندترین تیم‌های بسکتبال دنیا محسوب می‌شود. به این ترتیب دو بازی تدارکاتی در مادرید و والنسیا با تیم ملی اسپانیا پیش رو خواهیم داشت. انشاالله بچه‌های ما در این بازی‌ها تجربه خوبی کسب کنند تا بتوانند از این تجربیات در بازی‌های المپیک نیز استفاده کنند.

طباطبایی اضافه کرد: طی چند روز گذشته، دعوت‌نامه‌ای از طرف فدراسیون بسکتبال آرژانتین داشتیم که پیشنهاد دادند باتوجه به این که هر دو تیم سه روز زودتر از افتتاحیه بازی‌های المپیک به ژاپن اعزام می‌شوند، یک بازی دوستانه با آرژانتین در توکیو داشته باشیم. در حال انجام رایزانی‌های لازم با کمیته ملی المپیک ایران و کمیته برگزاری مسابقات المپیک توکیو هستیم تا انشاالله بتوانیم این دیدار را در توکیو داشته باشیم.

او در پایان افزود: درمجموع اردو‌های تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی در نظر گرفتیم تا بتوانند شایستگی‌های خود را در بازی‌های المپیک نشان دهند. انشاالله فدراسیون بسکتبال همچنان بتواند حامی ورزشکاران باشد و شرایط بهتری را برای ورزش کشورمان مخصوصا بسکتبال ایجاد کنیم. دعوت تیم ملی آرژانتین و اسپانیا به عنوان دو قدرت اول دنیا از تیم ملی ایران جهت انجام بازی‌های تدارکاتی، برای ما ارزشمند است و نشان می‌دهد بسکتبال ما به تدریج در حال پیدا کردن جایگاه خود است تا بتوانیم در آینده شرایط بهتری برای تیم‌های ملی ایجاد کنیم.

  بیشتر بخوانید: والنسیا و مادرید میزبان دیدارهای دوستانه بسکتبال ایران با اسپانیا در راه المپیک/ پاسخ منفی آرژانتینی‌ها در آخرین لحظات

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی فدراسیون بسکتبال بازی های المپیک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال ایران از سوی سازمان لیگ اعلام شد.

تا به حال تیم مهرام، شهرداری گرگان و ذوب آهن به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کردند. برنده دیدار پنجم تیم‌های طبیعت و نفت آبادان نیز به این مرحله صعود می‌کند.امکان تغییر برنامه این رقابت‌ها با توجه به حضور تیم شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ غرب آسیا وجود دارد.

برگزاری جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی با حضور داوری

جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.

تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند