Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@12:33:04 GMT

پیشکسوت استقلال : مهدی قایدی مثل علی دایی است !

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۱۶۲

پیشکسوت استقلال : مهدی قایدی مثل علی دایی است !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن سابق تیم ملی از مهدی قایدی به عنوان یک پدیده نو ظهور نام می‌برد و او را به علی دایی تشبیه می کند.

مجید نامجو مطلق در مورد پیروزی ۱۰ بر ۰ ایران مقابل کامبوج گفت:

من که از اول هم به دو بازی هنگ کنگ و کامبوج به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می کردم چون مطمئن بودم این تیم ها از نظر فنی نمی توانند رقیب برای ما محسوب شوند و رقبای ما از روز اول بحرین و عراق بودند و خوشبختانه ما توانستیم بحرین را با یک نتیجه خوب ببریم و همان طور که من پیش بینی کرده بودم گفته بودم ما این ۴ بازی را به راحتی می بریم و نباید نگران این مرحله باشیم چون سطح فوتبال ما بالاتر از این حرف ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همین باره ادامه داد:

درست است که یک مقدار در این مدت استرس به فوتبال ما بابت صعود به جام جهانی وارد شد ولی همه این ها به خاطر انتخاب غلط سرمربی قبلی بود و شرایطی که آن زمان به وجود آمد وگرنه تیم های گروه ما با تیم ملی ایران قابل قیاس نیست.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص اینکه آیا خاطره ای از آن سالی که خودش همراه تیم ملی مقابل عراق به میدان رفت و دو بر یک در مقدماتی جام جهانی  متحمل شکست شدند گفت:

در آن زمان تیم ملی ما شرایط خوبی نداشت و من و چند بازیکن دیگر تازه مصدومیت را پشت سر گذاشته بودیم. مربی های ما آمادگی شرایط آن روز های کشور قطر را نداشتند و گرمای هوا وحشتناک بودچ یکسری روز ها صبح تمرین می کردیم که به خاطر گرما و آفتاب سوزان علاوه بر اینکه سودی برای تیم نداشت مضر هم بود و بدن ها برای بازی ها تحلیل رفته بود و یکی دیگر از دلایلی که تیم در آن بازی ها نتیجه نگرفت این بود که اصول را رعایت نکردیم و من فکر می  کنم تمرینات ما بر اساس شرایط طراحی نشده بود.

نامجو مطلق در مورد عملکرد بهزاد غلامپور در بازی های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۳ نظرش را اینگونه بیان کرد:

در دور مقدماتی که بازی ایران و سوریه بود بهزاد یکی از بهترین بازیکنان ما بود که بعد از آسیب دیدگی که احمدرضا عابدزاده داشت در آن بازی ها درخشش فوق العاده ای داشت ولی در آن بازی ها که ۶ تیم به مرحله بعدی رفتیم بهزاد به دلیل مشکلات روحی روانی عملکرد خوبی نداشت و در واقع باید بگویم کل تیم شرایط ذهنی خوبی نداشتند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص گلی که علی دایی آن سال به عراق زد و تک گل ایران در آن مسابقه بود گفت:

علی هم در آن مسابقات آقای گل و بهترین بازیکن شد و هم اینکه شرایطش برای ظهور یک پدیده در فوتبال آسیا مهیا شد و واقعا در آن بازی ها از نظر فنی شرایط خیلی خوبی داشت.

نامجو مطلق در پایان در مورد اینکه در چند بازی اخیر از نظرش کدام بازیکن موثرترین بوده افزود:

ما یکسری بازیکن داریم که استاندارد های بالایی دارند و در تیم های بسیار خوب اروپایی بازی می کنند و کیفیت فنی شان مشخص است مثل طارمی و سردار آزمون. یکسری بازیکن داریم که شرایط پدیده شدن دارند یعنی روند رو به رشدی را طی می کنند که غالبا این بازیکنان جوان و آینده دار هستند. مهدی قایدی سرآمد این بازیکنان است که آینده درخشانی دارد و می تواند به عنوان یک پدیده از او یاد کرد و دقیقا همان شرایطی که علی دایی در آن بازی های مقدماتی جام جهانی ۹۳ آمریکا بود پیدا کرد و در روند رو به رشد فوتبالش بسیار تاثیر گذاشت. مهدی قایدی را باید از آن دسته بازیکنان بدانیم که پدیده روز های نوید بخش فوتبال ایران است. شاید الان بازیکنان دیگر مثل طارمی تاثیر گذار تر باشند ولی من خودم با قایدی کار کرده بودم  و کامل در جریان بودم ولی بقیه این را متوجه شدند که قایدی یک پدیده نو ظهور در فوتبال ما است که می تواند خیلی زود به مدارج بالا برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مهدی قایدی علی دایی پیشکسوت استقلال تیم ملی علی دایی مجید نامجومطلق مهدی قایدی آن بازی ها مهدی قایدی جام جهانی یک پدیده علی دایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!

زی‌سان: ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قایدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد. چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

به گزارش زی‌سان؛ صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قایدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

با این استوری سکوت همسر سابق مهدی قایدی شکسته شد. اما واکنش عجیب او به حواشی این چند روزه اخیر گره‌ای از ماجرای اختلاف او با مهدی قایدی را باز نکرد. او انگار قصد دارد فعلا همه چیز را سربسته نگه دارد. مهدی قایدی نیز در این مدت درباره طلاق و اختلافات خانوادگی واکنش نشان نداده است. 

حتی وقتی برخی رسانه‌ها جزئیاتی از طلاق مهدی قایدی و ستاره معصومی منتشر کردند باز این زوج سابق تصمیم گرفتند سکوت کنند. چندی پیش خبر ورزشی در گزارشی نوشت که مهدی قایدی تمام اموالش را در جریان این طلاق از دست داده است. 

این روزنامه نوشت: ستاره‌هایی که این روز‌ها در فوتبال می‌درخشند، در دوران کودکی هرگز تصور نمی‌کردند از میان آن‌همه رنج و فقر به این‌جا برسند. شاید همین زندگی سخت موتور محرک بازیکنانی باشد که با همه وجود و انگیزه سراغ فوتبال بروند که در آن مهارت دارند.

همین بازیکنان، اما وقتی با مشقت فراوان و سختی‌های بسیار پیشرفت کرده و لقب ستاره را می‌گیرند، بار دیگر در زندگی شخصی دچار مشکل می‌شوند؛ مشکلاتی که از نوع قبلی نیست، اما همه چیز را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

فوتبال ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. فوتبالیست قصه ما در حال حاضر اسم و رسم زیادی دارد و نزد هوادارانش محبوب است. او که زمانی به‌شدت فقیر و تنگدست بود به لطف استعداد ذاتی خود خیلی زود پیشرفت کرد، به شهرت و تیم ملی رسید و لژیونر شد. او به لطف همین استعداد فوتبالی‌اش، توانست قرارداد‌های نسبتا سنگینی هم ببندد و به قول معروف پول‌دار شود اما…

این بازیکن سرشناس زود ازدواج کرد تا اسیر حاشیه‌ها نشود، اما انگار خود این ازدواج حاشیه بود! فوتبالیست لژیونر و ستاره کشورمان، از روی سادگی یا عشق و علاقه تمامی اموال خود در تهران و ایران را به نام همسرش کرده بود.

پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست. این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است، اما دست این بازیکن به جایی بند نیست. هرچند ستاره لژیونر موردنظر ما می‌تواند باز هم پول آن‌چنانی به دست بیاورد چرا که این طلاق و جدایی تاثیری روی عملکرد او در تیم باشگاهی‌اش نگذاشته است.

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟