Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دایره قدس در سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) درباره ازسرگیری درگیری‌های جدید در قدس و اراضی اشغالی فلسطین هشدار داد.

در بیانیه ساف آمده است که مسئولان رژیم اشغالگر همچنان تمامی طرح‌ها برای اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی را که تضمین‌کننده حق ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس است، نادیده می‌گیرند و این نشان می‌دهد که آن‌ها از درگیری‌های اخیر درس عبرت نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش شبکه «المیادین»، «أبو البهاء» فرمانده یگان النخبه در «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز درباره آغاز نبرد جدید در صورت بازگشت اوضاع قدس اشغالی به دوره قبل هشدار داد.

وی با حضور در یکی از تونل‌های مقاومت گفت : ما در اینجا احساس می‌کنیم خیلی به قدس نزدیکیم و مطابق با مسئولیت خود از ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر حفاظت می‌کنیم. (جزئیات بیشتر)

پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که با نهادهای صهیونیست برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس اشغالی به نام «راهپیمایی پرچم» در روز سه شنبه توافق کرده است.(جزئیات بیشتر)

در این مراسم که توسط سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

علی‌رغم هشدارهای مقامات کابینه جدید رژیم صهیونیستی به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم - که احتمالا روزهای پایانی حضور در قدرت را طی می‌کند - وی اما به‌دنبال اجرای سیاست «زمین سوخته» برای کابینه بعدی است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی راهپیمایی پرچم قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد