Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول حقیقی با یادآوری اینکه تبلیغات ششمین دوره انتخابات شوراها از پنجشنبه گذشته شروع شده است و طبق قانون تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز زمان رأی گیری، ادامه خواهد داشت، همه نامزدهای انتخابات و ستادهای ایجاد شده توسط آنان را ملزم به رعایت کامل قوانین دانست.

وی ابراز امیدواری کرد که در این دوره از انتخابات، شاهد کمترین میزان تخلفات و عدول از دستورالعمل‌های قانونی تبلیغات انتخاباتی در این شهرستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با بیان اینکه کاندیداها باید آدرس ستادها و مسئولان هر ستاد را به فرمانداری شهرستان شیراز، اعلام کنند و در غیر این صورت ستاد مورد نظر طبق قانون تعطیل خواهد شد، افزود: کاندیداها ضمن مراجعه به فرمانداری و انجام اقدامات قانونی در خصوص معرفی ستاد و مسئول ستاد تبلیغاتی خود، دستورالعمل تبلیغات را هم دریافت و مطابق با آن اقدام کنند.

او با تاکید بر اینکه کاندیداها صرفاً مجاز به چاپ و نصب بنرهای حداکثر با ابعاد ۳ در ۴ متر در محل ستاد و ۷۰ در ۱۰۰ سانتیمتر در سایر نقاط شهر هستند، افزود: ستادهای تبلیغاتی برای رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، فاصله گذاری اجتماعی هشت متری را در نشست‌ها و تجمع‌های فضای باز رعایت کنند.

به گفته معاون فرماندار شهرستان شیراز؛ نصب اقلام تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و سایر نقاط و امکانی که ایجاد خطر می‌کند ممنوع است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه گشت ویژه نظارت بر تبلیغات انتخاباتی به صورت منظم تخلفات احتمالی را بررسی و نسبت به جمع‌آوری اقلامی که مطابق با دستورالعمل‌ها نصب نشده باشد، اقدام می‌کند، افزود: کاندیداها از ظرفیت فضای مجازی بهره خوبی ببرند و تبلیغات خود را در این فضا انجام دهند.

رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان شیراز گفت: برای اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه، با هدف جلوگیری از وقوع جرایم انتخاباتی، ۲۲ تیم نظارتی متشکل از نمایندگان فرمانداری، اجرایی شهرداری‌های مناطق یازده گانه و نیروی انتظامی با نظارت نماینده دادستانی کار رصد تبلیغات انتخاباتی را دنبال خواهند کرد.

معاون فرماندار شهرستان شیراز اضافه کرد: هم اکنون شاهد تبلیغات پرشور و پررنگ برخی کاندیداها در سطح شهر هستیم که نشان از گرم شدن تنور تبلیغات انتخابات دارد؛ امیدواریم حضور و مشارکت خوب مردم در رأی گیری روز ۲۸ خرداد این شور و نشاط ملی را کامل کند.

کد خبر 5233927

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 فرمانداری شیراز شیراز انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخابات شهرستان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم نمایندگان شورای نگهبان و هیات اجرایی، سه نامزد و‌یک نماینده نامزد از دو‌حوزه انتخابیه، مدیرکل و معاونان صداوسیمای اصفهان حضور داشتند دستورالعمل‌های ضبط مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و نحوه پخش آن مطرح شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بر این اساس دو نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند. از ۱۳اردیبهشت تبلیغات نامزدهابه مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صداوسیمای مرکز اصفهان هفته آینده از هر نامزد سه مناظره ۶۰دقیقه‌ای ضبط می‌کند که ۱۳ اردیبهشت در سیمای استانی پخش خواهد شد.

هشت برنامه تبلیغاتی در رادیو ۱۵/۴۰ و ۱۹/۲۰ و ۱۲ برنامه مناظره در ساعات ۱۳ و ۲۳ پخش خواهد شد.

سیما‌ی اصفهان هم از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در ساعات ۱۵/۳۵ و ۲۰/۳۵ هر روز برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها را پخش خواهد کرد.

پخش مناظره‌ها هم در سیما از ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۳ و ۲۲ تا ۱۹ اردیبهشت پخش می‌شود.

صداوسیما براساس قانون جدید انتخابات بطور یکسان برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره آنها را پخش می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد