Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@07:01:08 GMT

شرکت در انتخابات تکلیفی الهی و اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۴۸۸

شرکت در انتخابات تکلیفی الهی و اجتماعی است

آیت الله مکارم شیرازی در پیامی شرکت در انتخابات را تکلیفی الهی، اجتماعی و پشتوانه‌ای برای تحقق عزت و استقلال کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، در بیانیه آیت الله مکارم شیرازی آمده است: ملت آگاه و مؤمن ایران اسلامی با انتخابات پیش رو در مرحله حساس تاریخی قرار دارند.

 

این مرجع تقلید ادامه داده است: قرائن و نشانه‌ها حاکی از آن است که کوتاهی در این امر ممکن است آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری به مصالح کشور وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این‌رو شرکت در انتخابات تکلیفی الهی، اجتماعی و پشتوانه‌ای برای تحقق عزت و استقلال کشور خواهد بود.


آیت الله مکارم در پایان آورده است: از خداوند متعال خواستارم که مردم با ایمان و عزیز ایران را یاری نموده و مشکلات و مضیقه‌های آنان را مرتفع گرداند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله العظمی مکارم شیرازی آیت الله مکارم شیرازی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جوادی آملی: وعده صادق طلیعه فتح است

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: محصول پربرکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله جوادی آملی در پی انجام عملیات «وعده صادق» و حمله ایران به اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی پیامی صادر کرد.

متن پیام آیت‌الله جوادی آملی بدین شرح است:

أعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

محصول پر برکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند.

«لَا یحتمل الضَّیمَ الا الذَّلِیل»

احتمال یعنی تحمل، یعنی زیر بار ظلم رفتن، این بیان نورانی امام آن است که ستم را جز ملت زبون و ضعیف، احدی تحمل نمی‌کند.

ماه مبارک رمضان که ماه قرآن بود، ماه عزیز پرور و عزتّمدار بود، یک؛ فتوحاتی که قرآن وعده می‌دهد که بخشی از آنها به وسیله این عزیزان ما و این بزرگواران ما و این سرداران ما و این ارتشی‌ها و سپاهیان گرانقدر ما انجام دادند که حشر همه آنها با خاندان عصمت و طهارت باشد، این طلیعه فتح است.

در قرآن فرمود فتح قریب داریم، فتح مبین داریم، اما «إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ».

اسرائیل جنایتکار باید بداند اینها فتح قریب است از یک سو، فتح مبین است از سوی دیگر، این دو، طلیعه امر را وعده می‌دهد. اما فتح مطلق که نه به قرب متصف است نه به معیّن بودن متصف است، فتح مطلق است، فتحی است خانمان برانداز، فتحی است که اسرائیل را ریشه کَن می‌کند و غزه و امثال غزه را نجات می‌دهد و مقاومت را می‌پروراند و شهدای مقاومت را با شهدای کربلا محشور می‌کند، آن فتح مطلق است. در قرآن فتح مطلق مقابل ندارد، اما فتح قریب و فتح مبین چرا، اما فتح مطلق إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ هیچ مقابلی ندارد.

انتقام از صهیونیست نشانگر صحت راهبرد کلان نظام است

این عزیزان با دقت نظامی از یک سو، با بررسی همه جوانب امنیتی از سوی دیگر، با هشدارهای قبلی از سوی سوم، با بیان کردن اینکه دیگر بار صهیونیست به فکر جرم و جنایت نسبت به جامعه اسلامی عموماً و غزه و امثال غزه خصوصاً و نظام پر برکت و مقتدر جمهوری اسلامی بالاخص نیفتد، این کارها را دیشب انجام دادند.

بنازیم دستی که انگور چید/ مریزاد پایی که در هم فشرد

اگر این می‌است، این شراب طهور است، انگور را همین عزیزان چیدند، با دست این‌ها فشرده شد، با آن شراب طهور جامعه لذت می‌برد و غزه عزیز یک شبی را به آسایش و آسودگی به سر می‌برد.

من مجدداً این بزرگواری را، این دلیری را، این سلحشوری را به همه مردان و زنان ایران اسلامی تهنیت عرض می‌کنم و از ذات اقدس الهی مسالت می‌کنم به همه عموماً، به فرد فرد بزرگوارانی که در این کار عظیم سهمی داشتند خصوصاً، سعادت و سیادت دنیا و آخرت مرحمت کند و این نظام اسلامی را از هر گزندی حفظ نماید تا بتوانیم و آن لیاقت را داشته باشیم که به بارگاه و پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، تقدیم کنیم.

غفر الله لنا و لکم

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی
  • پیام تشکر آیت‌ الله مکارم‌ شیرازی از عملیات وعده صادق
  • حدّ ترخّص در سفرهای هوایی چگونه مشخص می گردد؟
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
  • پیام آیت الله مکارم‌شیرازی درباره عملیات وعده صادق
  • فتح مطلق در راه است
  • آیت‌الله جوادی آملی: وعده صادق طلیعه فتح است
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • ریشه کنی رژیم صهیونیست نزدیک است
  • تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی