Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات ۵ جانبه بیس بال "جام کاسپین" انتخابی تیم ملی به منظور حضور در رقابتهای غرب آسیا طی روزهای ۱۱ تا ۱۵ تیر در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این رقابتها به منظور انتخاب نفرات برتر جهت حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی بیس بال برای شرکت در مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا که مهرماه به میزبانی کشورمان برگزار می شود انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمهای طیف تهران، پوپلین گیلان، سالار بوشهر، قم و خراسان رضوی تیمهای حاضر در این مسابقات را تشکیل می دهند که پس از ورود تیمها در روز ۱۰ تیرماه، رقابتهای خود را در تاریخ ۱۱ تا ۱۵ تیر در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهند کرد.
رقابتهای جام کاسپین زیر نظر مستقیم "آندره آ دی اوریا" سرمربی ایتالیایی تیم ملی بیس بال و دستیارش "جانی رافائل" از ونزوئلا برگزار خواهد شد و در نهایت ۳۲ نفر برتر آماده این مسابقات جواز حضور در اردوی تیم ملی که ۲۵ تا ۳۱ تیر در کرج برپا می شود را بدست خواهند آورد.

گفتنی است پانزدهمین دوره مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا با شرکت ۶ تیم نخست رنکینگ غرب آسیا متشکل از سریلانکا، پاکستان، هند ، ایران ، بنگلادش و نپال طی روزهای ۶ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ در زمین اختصاصی بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار خواهد شد که دوتیم برتر این رقابتها جواز حضور در مسابقات بیس بال قهرمانی آسیا که آذرماه سالجاری در شهر "تای چینگ" تایوان برگزار می شود را بدست خواهند آورد.

برنامه کامل مسابقات ۵ جانبه بیس بال "جام کاسپین" انتخابی تیم ملی بشرح زیر است:
ورود تیمها: پنج شنبه ۱۰ تیر
جمعه ۱۱ تیر: قم با خراسان رضوی (ساعت ۹ تا ۱۲) طیف تهران با پوپلین گیلان (ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰)
شنبه ۱۲ تیر: سالار بوشهر با خراسان رضوی (ساعت ۹ تا ۱۲) قم با پوپلین گیلان (ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰)
یکشنبه ۱۳ تیر: طیف تهران با خراسان رضوی (ساعت ۹ تا ۱۲) قم با سالار بوشهر (ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰)
دوشنبه ۱۴ تیر: طیف تهران با سالار بوشهر (ساعت ۹ تا ۱۲) پوپلین گیلان با خراسان رضوی (ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰)
سه شنبه ۱۵ تیر: طیف تهران با قم (ساعت ۹ تا ۱۲) سالار بوشهر با پوپلین گیلان (ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی بیس بال ایران ساعت ۱۶ ۳۰ تا ۱۹ ۳۰ مسابقات بیس بال خراسان رضوی پوپلین گیلان طیف تهران ساعت ۹ تا ۱۲ سالار بوشهر جام کاسپین غرب آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات انتخابی تیم ووشو رده سنی بزرگسالان استان، در دو بخش تالو و ساندا در محل خانه ووشو برگزار شد.
نفرات برتر با تایید کمیته فنی مجوز حضور در تیم استان را کسب کردند.
اسامی دعوت شدگان به تیم ووشو بخش ساندا ابراهیم نادری، محمد جعفری، احمد رحیمی، محمد رحیمی، محمد حسین شاهوردی، محمد صادق حیدری هستند.
عرفان صفر پور، رضا ترابیان و کامران توکلی اسامی دعوت شدگان تیم ووشو بخش تالو بزرگسالان استان هستند.

دیگر خبرها

  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان