Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در نشست بررسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی استان بوشهر در فضای مجازی اظهار داشت: مردم استان بوشهر همیشه حمایت و وفاداری خود به نظام اسلامی نشان داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم روز ۲۸ خرداد با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان می‌دهند هیچگاه در مسیر اندیشه‌های دشمنان گام بر نمی‌دارند و با حضور حداکثری برگ زرین دیگری بر افتخارات استان می‌افزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید دارند افزود: دشمنان در عرصه‌های گوناگون برای کم رنگ شدن مشارکت مردم در انتخابات انواع دسیسه‌ها و ترفند طراحی و از طریق رسانه‌های تحت امر خود ترویج می‌کنند که این نشان می‌دهد که باید در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی با تأکید بر این نکته که در میدان دشمنان قرار نگیریم گفت: با حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ضمن اینکه در میدان دشمنان قرار نمی‌گیریم، مایه اقتدار، ایجاد قدرت و عزت نظام اسلامی می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری یکی از وظایف اسلامی را ایجاد اقتدار و حفظ آن برای اسلام و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر دارای اقتدار ملی و فراملی نباشد دچار هجوم بیگانگان قرار می‌گیرد و اسلام و نظام اسلامی صدمه می‌بینید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، انتخابات را یکی از عوامل اقتدار و قدرت برای نظام اسلامی دانست و بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از وفاداری، بصیرت، و پایداری مردم در حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها و اساس نظام اسلامی است.

امام جمعه بوشهر مشارکت حماسی مردم در انتخابات را سبب اقتدار ایران اسلامی در فضای ملی و بین‌المللی دانست و افزود: این اقتدار تا مدت‌ها محفوظ می‌ماند و در محاسبات و معادلات بین‌المللی تأثیر خاص خود دارد.

وی با بیان اینکه حضور کم‌رنگ در انتخابات سبب چالش نظام در درون و فضای بین‌المللی دانست و خاطر نشان کرد: این مهم سبب می‌شود دشمنان قسم خورده ایران در حوزه طراحی تهاجم نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علم و فناوری برنامه‌ریزی کنند از این نظر حضور حداکثری در انتخابات یکی از مؤلفه‌های اقتدار و قدرت نظام اسلامی ایران محسوب می‌شود.

صفایی بوشهری گفت: امام راحل حضور در انتخابات را یکی وظیفه الهی، انسانی و ملی اعلام کرده‌اند و چون حفظ اقتدار و ارتقا سطح آن سبب حفظ اسلام و نظام اسلامی است در تکالیف فقهی به‌عنوان یک وظیفه شرعی قلمداد شده است.

کد خبر 5233946

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر صفایی بوشهری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حضور حداکثری نظام اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است

محمد اسلامی روز دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: نظام دفاعی و امنیتی کشور هر گونه تعرض به مرکزهای یاد شده را در نطفه خفه خواهد کرد و با این تسلط و اقتدار حاکم بر کشور در سایه نیروهای مسلح، حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار به لحاظ امنیتی برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی بوشهر نیز بیان کرد: از سال ۹۵ که عملیات اجرایی ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی آغاز شد به دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است.

اسلامی ادامه داد: در این طرح ابتدا ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود فعالیت داشتند اما امروز تمامی جبهه‌‍‌های واحدهای ۲ و سه نیروگاه اتمی بوشهر فعال شده و بیش از سه هزار نفر در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: این شمار نیروی کار در واحدهای یاد شده تا پیش از پایان سال از پنج هزار نفر عبور خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: با این روند فعالیت‌ها تلاش می‎شود تاخیر مجدد در روند طرح‌های ۲ و سه رخ ندهد واکنون برنامه عمرانی طرح براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است