Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:17:14 GMT

صدور پروانه مسکن ملی در قم با ۵۰ درصد تخفیف ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۶۸۲

صدور پروانه مسکن ملی در قم با ۵۰ درصد تخفیف ضروری است

به گزارش عصر یکشنبه اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم حسن صبوری در نخستین جلسه شورای تامین مسکن استان اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه ملی وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور و در راستای احداث مسکن ارزان قیمت و کاهش هزینه‌های ساخت، صدور پروانه ساخت واحدهای مسکن ملی با تخفیف ۵۰ درصد، اولویت و ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص افزایش تسهیلات وام طرح مسکن ملی بیان داشت: مبلغ تسهیلات وام مسکن ملی از یک میلیارد ریال به‌یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است که البته این امر به‌محض ابلاغ به‌استان در دستور کار قرار می گیرد.

صبوری در خصوص ثبت نام مرحله جدید طرح مسکن اقدام ملی گفت: مرحله پنجم ثبت نام طرح مسکن اقدام ملی کشور و مرحله سوم آن در استان از ۱۸ خرداد آغاز و تا ۲۶ خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ثبت نام برای تمامی همشهریان قمی که شرایط اعلامی چهارگانه را دارا هستند، مجاز است که البته متقاضیان در هنگام ثبت نام نباید ثبت نام فعال در سامانه اقدام ملی داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم سهم شهر قم در این مرحله از ثبت نام را هزار و ۷۵۵ واحد مسکونی دانست و افزود: تاکنون بیش از ۱۲ هزار تَن در این مرحله در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

این مسئول همچنین تصریح کرد: در جلسه شورای تامین مسکن، حذف تمامی متقاضیان شهرهای اقماری استان از جمله کهک، دستجرد، جعفریه و دیگر شهرها که بعد از اطلاع رسانی‌های گسترده و متعدد تاکنون هیچ‌گونه مراجعه به‌بنیاد مسکن نداشته‌اند و یا واریز وجه اولیه را تکمیل نکرده‌اند تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز، جایگزینی متقاضیان در طرح‌های مسکن ملی قم تصویب شد اما جزئیات نحوه جایگزینی متعاقبا توسط بنیاد مسکن استان اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی قم بیان کرد: براساس این مصوبه متقاضیانی که در حال حاضر توانایی پرداخت آورده را ندارند می‌توانند به‌طرح‌های با پیشرفت فیزیکی کمتر انتقال پیدا کنند و یا با متقاضیان طرح‌های دیگر که دارای آورده متناسب با طرح هستند جابه‌جا شوند./

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن قم وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن قم وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن قم وزارت راه و شهرسازی راه و شهرسازی اقدام ملی مسکن ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد