Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکو مادرید به دنبال تقویت خط هافبک خود است و به این منظور به سراغ ستاره های حاضر در سری آ رفته است.

اتلتیکو مادرید برای جذب رودریگو دی پل پافشاری می کند اما هاکان چالهان اوعلو را نیز زیر نظر دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از متئو مورتو و فابریتزیو رومانو، رودریگو دی پل هدف نقل و انتقالاتی اصلی اتلتیکو مادرید است و روخی بلانکوس برای عقد قرارداد با این بازیکن پافشاری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، گزینه دیگری نیز در لیست اتلتیکو مادرید حضور دارد و آن هاکان چالهان اوعلو است. قرارداد هاکان چالهان اوعلو با میلان در این تابستان به پایان می رسد و بازیکن هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. میلان امیدوار است که بتواند او را متقاعد به ماندن کند اما فعلاً چالهان اوعلو گزینه ممکنی برای تیم های دیگر از جمله اتلتیکو مادرید است و این تیم پیشنهادی را به چالهان اوعلو ارائه داده است. در مورد لائوتارو مارتینز نیز، تا به امروز هیچ صحبتی بین اتلتیکو مادرید و اینتر صورت نگرفته است.

همچنین بخوانید:

اتلتیکو مادرید برای جذب رودریگو دی پل وارد عمل شد

اودینزه برای رودریگو دی پل 40 میلیون یورو می خواهد

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رودریگو دی پل چالهان اوعلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیمها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.

او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

دیگر خبرها

  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید؛ اثر نیش زنبور آشکار شد