Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:39:34 GMT

سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های بالقوه ای بهره منده است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۶۹۵

سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های بالقوه ای بهره منده است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مهر علیزاده عصر یک شنبه در ویژه برنامه انتخاباتی که از شبکه استانی هامون پخش شد، اظهار داشت: هر وقت کلمه سیستانی و بلوچستانی به ذهنم می‌رسد غیرت، مردانگی، پایبندی، مهمان نوازی، برادری و وحدت مردم غیور شیعه و سنی این استان برایم یاد آوری می‌شود.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان متأسفانه غفلت‌هایی صورت گرفته و مسئولان ضعیف عمل کردن، فقر، حاشیه نشینی و دیگر معضلات اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان ناراحت کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: طی مدتی که به عنوان استاندار اصفهان و خراسان بودم بارها گفته‌ام ای کاش توفیق این را داشتم تا استاندار مردم با غیرت و مرزدار استان سیستان و بلوچستان بودم.

وی گفت: توسعه مناطق از مرز و دریا است، استان سیستان و بلوچستان از این ظرفیت‌های بالقوه بهره منده است، تنها نیازمند مدیریت صحیح است.

مهر علیزاده تصریح کرد: باید در سیستان و بلوچستان توسعه و رونق اقتصادی ایجاد شود، خشکسالی این استان نگران کننده است و وجود آب دریا چابهار ظرفیت عظیمی جهت تصفیه و انتقال به سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: چاه نیمه‌های سیستان اگر خشک شود همین کشاورزی اندک هم از بین می‌رود، قصد داریم با همفکری علمای شیعه و سنی، نخبگان، جوانان بلوچ و سیستانی در این استان تحولی جدید ایجاد کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرایط کنونی کشور شرایط مطلوبی نیست و با استفاده از جوانان، فارغ التحصیلان، همچنین منابع خدادادی و نیروی انسانی توانمند می‌توان با برنامه ریزی عملیاتی برای اداره کشور برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره بر اینکه باید از ظرفیت جوانان به ویژه بانوان در مدیریت‌های اداری استفاده شود، بیان کرد: دولت ما دولت زندگی است و این مقطع مقطع حساس تغییر است.

کد خبر 5233954

منبع: مهر

کلیدواژه: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سیستان و بلوچستان محسن مهرعلیزاده انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک