Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@20:52:14 GMT

برخورد ضربه فیل فودن به تیر دروازه کرواسی (انگلیس 0-0 کرواسی)

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۷۰۲

‍‍‍‍‍‍

برخورد ضربه فیل فودن به تیر دروازه کرواسی (انگلیس 0-0 کرواسی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد

میان داور و تیم VAR در جریان صحنه بحث‌برانگیز ال کلاسیکو چه مکالمه‌ای رد و بدل شد؟

به گزارش طرفداری، بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. 

در راستای بیانیه اعتراضی بارسلونا، فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه سزار سوتو گرادو، داور ال‌کلاسیکو با داور VAR در خصوص این صحنه جنجالی را منتشر کرد:

سوتو گرادو، داور بازی خطاب به گوندوغان
???? «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR
???? «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

سوتو داور بازی
???? «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR
???? «با یک ضربه کرنر کار را مجددا آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای اتاق خالی VAR در دیدار رئال مادرید و وایادولید چه بود؟ کدام محبوب ترند؟ بارسلونا یا رئال؟

دیگر خبرها

  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!