Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@11:00:07 GMT

انتخاب بهترین املاک صنعتی در تهران و کرج

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۷۵۱

انتخاب بهترین املاک صنعتی در تهران و کرج

بسیاری برای انتخاب املاک صنعتی معتبر از دوستان و خانواده خود مشاوره می‌گیرند و به املاک صنعتی مراجعه نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سوله تاپ، این ایده بدی نیست اما بهتر است در ابتدا به املاک صنعتی و بنگاه‌های معاملات ملکی مراجعه شود.

معیارهای انتخاب مشاور معتبر املاک صنعتی چیست؟

1. قبل از انتخاب املاک صنعتی معتبر نیازهای خود را شناسایی کنید

قبل از اینکه به دنبال یک املاک صنعتی معتبر بگردید، باید نیازهای خود را شناسایی کنید تا بتوانید به‌خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیازها می‌تواند مواردی از قبیل: آیا قصد اجاره سوله دارید؟ یا قصد فروش دارید؟ آیا ساعات خاصی برای بازدید دارید یا خیر؟ آیا برای انجام این کار عجله دارید؟ یا نه؟ بودن. اگر بتوانید نیازهای خود را به‌خوبی شناسایی کنید، بهتر می‌توانید آن‌ها را به یک مشاور املاک صنعتی معتبر بیان کنید. زیرا هرچه نیاز خود را با وضوح بیشتری به مشاور املاک بیان کنید، بهتر می‌تواند شمارا راهنمایی کرده و نتیجه دلخواه شمارا به دست آورد.

2. بهتر است با چندین مشاور املاک صنعتی ملاقات کنید و سپس یکی را انتخاب کنید

اگر وقت کافی برای ملاقات با مشاوران املاک صنعتی دارید، می‌توانید بهتر با شغل آن‌ها آشنا شوید و سؤالات خود را بپرسید، در نتیجه یک مشاور املاک صنعتی معتبر را شناسایی کنید و از آن برای کمک به کار خود استفاده کنید. شما باید شخصی را انتخاب کنید که بتواند برای درک نگرانی‌های شما وقت بگذارد و بهترین مشاوره را به شما بدهد.

3. مشاوری را انتخاب کنید که کاملاً با محله شما آشنا باشد

یکی از معیارهای انتخاب مشاور املاک و مستغلات داشتن شخصی است که بر محله موردنظر شما تسلط کامل داشته باشد تا بتواند به تمام سؤالات شما در مورد آن محله پاسخ دهد. سوالاتی مانند خیابان‌ها و جاده‌های اصلی، دسترسی به کلینیک و درمانگاه، امنیت منطقه، میانگین قیمت منطقه و غیره. دانستن پاسخ این سؤالات می‌تواند به شما در انتخاب یک مشاور املاک معتبر کمک کند. حتی می‌توانید در همسایگی خود تحقیق کنید تا به سؤالات خود پاسخ دهید. این کار علاوه برافزایش دانش شما در مورد منطقه موردنظر، از صحت گفته‌های مشاور املاک نیز اطمینان حاصل می‌کنید.

4. یک مشاور معتبر املاک صنعتی که پاسخگوی تماس‌ها باشد

در شغل مشاور املاک صنعتی مهم است که یک مشاور معتبر املاک پاسخگو باشد و به تماس‌های تلفنی و پیامکی پاسخ دهد. یکی از وظایف یک مشاور املاک راهنمایی و کمک به شما برای خرید یا اجاره ملک است و بنابراین او باید هر زمان به سؤالات شما پاسخ دهد و شمارا راهنمایی کند.

مهارت‌های ارتباطی وی نیز در انتخاب مشاور معتبر املاک صنعتی مهم است. در شغل مشاور املاک، ارتباط با سایر مشاوران، مالکین و افراد دیگر بسیار مهم است، بنابراین یک مشاور معتبر املاک باید دارای یک شبکه ارتباطی قوی باشد.

5. یک مشاور املاک را انتخاب کنید که به‌روز باشد

یکی از ملاک‌های انتخاب مشاور معتبر املاک به‌روز بودن و آگاهی از اخبار دنیای آنلاین و فناوری و توانایی استفاده مؤثر از آن در شغل مشاور املاک صنعتی است.

دستگاه‌های هوشمند املاک درروند یافتن ملک این روزها کمک بسیاری کرده است و یک مشاور معتبر املاک آشنا به این دستگاه‌ها و بهره‌مندی از آن‌ها می‌تواند به‌عنوان مشاور املاک عملکرد بهتری داشته باشد و آن را به برجسته‌ترین معاملات املاک بدل کند. داشتن فایلینگ کامل و بروز شده یکی از موارد مهم است به‌طور مثال املاک صنعتی سوله تاپ به نشانی اینترنتی https://soletop.ir دارای سیستم بسیار خوب و کاربردی است که با وجود دسته‌بندی‌های مختلف و یا یک جستجو به‌راحتی می‌توان ملک موردنظر را انتخاب کرد.

6. همه مشاوران مثل هم نیستند

اگرچه شغل مشاور املاک تعریف نسبتاً مشخصی دارد و وظایف مشاور املاک در انواع آژانس‌های املاک و بنگاه‌های معاملات ملکی یکسان است، اما مشاوران یکسان نیستند. از آنجا که خلق‌وخوی افراد متفاوت است، برخی از افراد به‌عنوان مشاور املاک کار بهتری انجام می‌دهند و علاقه بیشتری به کارهایی که انجام می‌دهند دارند.

در هنگام انتخاب مشاور املاک صنعتی معتبر می‌توانید مشاوری را انتخاب کنید که علاقه بیشتری به کارش داشته باشد و وظایف مشاور املاک را به‌طور مداوم و با علاقه انجام دهد تا از کیفیت مراحل کار راحت باشید.

نتیجه

· قبل از انتخاب مشاور معتبر املاک نیازهای خود را به‌خوبی بشناسید

· برای انتخاب یک مشاور معتبر املاک و مستغلات با چندین مشاور ملاقات کنید، هر یک را ارزیابی کنید و سپس یکی را انتخاب کنید

· مشاور املاک و مستغلات باید از محل کسب‌وکار خودآگاهی کافی داشته باشند

· در مورد ساعات کار یک مشاور املاک سؤال کنید

· اطمینان حاصل کنید که مشاور املاک به تماس‌های شما پاسخ می‌دهد

· به‌روز بودن و دانش فناوری در انتخاب مشاور املاک بسیار مهم است

· یک مشاور معتبر املاک استراتژی خاص خود را دارد

· با مشاور املاک خود تماس بگیرید

· بدانید که همه مشاوران مثل هم نیستند

· آنچه از یک مشاور املاک انتظار دارید را دریابید

· همه‌چیز را با دقت توضیح دهید زیرا یک مشاور املاک نمی‌تواند ذهن شما را بخواند

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: املاک صنعتی املاک صنعتی در تهران سوله تاپ انتخاب کنید شغل مشاور املاک نیازهای خود یک مشاور املاک شناسایی کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل صمت استان گفت: امسال انتخاب برترین‌ها بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲ و در هفت بخش انجام خواهد شد.
فضل الله رحمتی افزود: پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی ۱۴۰۳، منتخبان ۱۴۰۳، بهره برداران نمونه معادن روباز و زیر زمینی، جوان کارآفرین ملی، پیشکسوتان نمونه صنعتی، معدنی و صنایع معدن از محور‌های فراخوان هستند.
وی گفت: افراد دارای شرایط می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت با تکمیل فرم‌های امتیازات عملکردی همراه با مستندات در این فراخوان ثبت نام کنند.
رحمتی گفت: متقاضیان باید مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت تحویل دهند و به با توجه به اینکه ارزیابی مستلزم صرف وقت است، لیست‌های ارسالی پس از تاریخ تعیین شده مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک
  • فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳