Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مسئول ستاد انتخابات مرکزی سعید جلیلی در استان فارس با بیان اینکه انتخابات یک نمایش اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی است، بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد.

ابراهیم کرامت فر بعداز ظهر یکشنبه ۲۳ خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در انتخابات‌های مختلف ستادهای متعددی ایجاد می‌شود و بعضاً رقابت تخریبی بین ستادها هم در زمان انتخابات و حتی پس از رقابت‌ها به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه آقای جلیلی برای جلوگیری از ادعای برخی از افراد پس از انتخابات، بر تشکیل ستادهای متعدد اعتقادی ندارد، اضافه کرد: این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابلت ریاست جمهوری سوابق مختلفی نظیر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری در شورای امنیت ملی را در کارنامه دارد و سال‌ها در وزارت خارجه مشغول به فعالیت بوده است.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در فارس با بیان اینکه برخلاف تصور مردم، شورای امنیت ملی در مسائل مختلف ورود پیدا می‌کند، گفت: وزارت خانه‌ها وقتی در عملی دربمانند، حل آن را دبیرخانه شورای امنیت ملی واگذار می‌کنند. 

به گفته کرامت‌فر، سال ۱۳۹۲ آقای دکتر جلیلی، کاندیدای ریاست جمهوری بودند و در ۸ سال گذشته کار کارشناسی را به صورت جدی در حوزه‌های مختلف تحت عنوان دولت سایه و با همراهی جمعی از نخبگان دنبال کردند و مسائل به صورت تخصصی بحث بررسی شد. 

او دیدگاه فرا جناحی را یکی از ویژگی‌های این کاندیدا برشمرد و گفت: ایشان برنامه‌های خودشان را پس از تکمیل به دولت‌ها داده‌اند و اعتقاد به این دارند که باید برای نظام جمهوری اسلامی و مردم کار کرد.

این فعال سیاسی معتقد است، سعید جلیلی در بین نامزدهای ریاست جمهوری این دوره از انتخابات، تنها نامزد دارای برنامه کارشناسی و دقیق است که برنامه‌های خود را در سه بخش اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجه، تنظیم و آماده کرده است.

کرامت‌فر با بیان اینکه دیدگاه دکتر جلیلی اقتصاد درون محور، اتکا به جوانان و اقتصاد مقاومتی است، گفت: به صورت پویا روابط با کشورها شکل خواهد گرفت. نگاه آقای جلیلی در موضوع ارزها این است که انحصار مبادلات با دلار یک ضرر بوده و صاحبان دلار هر زمان بخواهند ما را تحریم می‌کنند. 

مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در فارس با بیان اینکه نگاه این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در عرصه صادرات، کاملا محوری است، خاطرنشان کرد: طرح وان در خصوص حامل‌های انرژی و اشتغال مرز نشینان جزو اولویت‌های دولت ایشان است؛ کار نمایشی در خصوص بانوان زیاد عنوان شده اما طرح آقای جلیلی در مبحث ساعت کاری بانوان کاملا جدی است.

او به عملکرد ستاد جلیلی در فارس هم اشاره و تاکید کرد: در شهرستان شیراز یک ستاد مرکزی تشکیل شده و در عمده شهرستان‌ها یک ستاد وجود دارد و در مجموع ۳۷ ستاد در سطح فارس فعال شده است.

کرامت‌فر در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر کناره گیری آقای جلیلی در روزهای پایانی انتخابات، خاطرنشان کرد: دکتر جلیلی تا روز آخر انتخابات در صحنه خواهند بود و برخلاف تصور برخی از کاندیداها، ایشان کاندیدای اصلی هستند.

مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در فارس با بیان اینکه اعضای اصلی ستاد ۱۰ نفر هستند که در بخش طلاب، دانشجویان، بانوان و فرهنگیان فعالیت و حکم دارند، تاکید کرد: از سمت ستاد مرکزی، هیچ بودجه‌ای در اختیار ستادهای استانی و شهرستانی گذاشته نشده است و این ستاد انتخاباتی در مبحث هزینه کردها کاملا شفاف عمل خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري سعيد جليلي اقتصاد مقاومتی شهرستان شیراز وزارت خارجه ریاست جمهوری ستاد مرکزی سعید جلیلی آقای جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش «مافیای روباه‌ها» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «مافیای روباه‌ها» که براساس داستان «عامه‌پسند» از راجر آوری و کوئنتین تارانتینو توسط امید بنکدار نوشته و کارگردانی شده است، بهمن و اسفند ۱۴۰۲ در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه رفت.

این اثر تجربه‌ای در مرز میان سینما و تئاتر است که به مدت محدودی از ۱۹ تا ۲۴ فروردین‌ ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰ تمدید شد.

تاکنون هنرمندان و چهره‌هایی مانند احترام‌سادات برومند، نادر مشایخی، علی مصفا، بهزاد عبدی، علیرضا شجاع‌نوری، شقایق فراهانی، محمدرضا غفاری، حمیدرضا پگاه، سجاد افشاریان، ستاره اسکندری، نسیم ادبی، افشین هاشمی، سعید چنگیزیان، روزبه حصاری، رویا نونهالی، مهراب قاسم‌خانی، بهنام بهزادی، رامین راستاد، مجتبی پیرزاده، رامین ناصرنصیر، بابک کریمی، حدیثه تهرانی، فرید قبادی، لادن مستوفی، منصور ضابطیان، مصطفی مستور، آرش آبسالان، حمیدرضا شعبانی، احمد پوری، محمدجواد جعفرپور، بهرام دهقانی، مهرداد بهلولی، علیرضا اویسی، بابک صحرایی به تماشای این اثر نمایشی نشستند.

به ترتیب ورود سهیل تقوی، وحید خاکساری، امیرحسین آسایی، امیر طالقانی، امیر شعبان‌پور، سیاوش سهامی، سبحان قادری، حمیدرضا عباسی، پوریا شیخ‌الاسلامی و محمدرضا احمدی بازیگران این نمایش هستند. ضمن اینکه مهتاب کرامتی، محمدرضا غفاری، کمند امیرسلیمانی، حمیدرضا پگاه، فرید قبادی، احمد ساعتچیان، کاظم سیاحی، محمدجواد جعفرپور و نازنین فراهانی نقش خوانان روی پرده این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «وینسنت و جولز دو گانگستر آمریکایی برای پس گرفتن کیف گمشده رییس شان مارسلوس والاس به سراغ جوانی به نام برت می‌روند، غافل از آن‌که این مأموریت مسیر زندگی‌شان را به‌کلی عوض می‌کند.»

آیدین ظریف طراح صحنه، سارا اسکندری طراح گریم، مریم اسکویی طراح لباس، علیرضا اکبریان طراح صدا، هومن عین‌اللهی طراح گرافیک، فرشاد نصیری طراح نور، جلال پرویز عکس و تصاویر بخش ویدیو، فرید حسینی تدوین و ساخت ویدیو، لیلا جعفری مجری طرح، علی اکباتانی جانشین تولید، محمدرضا احمدی دستیار کارگردان، نفیسه دلجو منشی صحنه، علی کیهانی مشاور رسانه‌ای، پیمان رضوی تیزر و تولید محتوا، محسن بوالحسنی مشاور فرهنگی، پویان طایفه ساخت تیزر پشت‌صحنه، آرتا میرآفتابی مدیر صحنه و طراحی سازه‌ها، عاطفه جعفری، حامد هادیان اجرای چهره‌پردازی، نادر ناصراده بافت پروک، احسان علیدادی، سنا رحمانی‌راد دستیاران صحنه و لباس، حجت حاج‌عبداللهی مپینگ، معصومه پورنورام اپراتور نور دیگر عواملی هستند که امید بنکدار را همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6064644 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش «مافیای روباه‌ها» تمدید شد
  • سکوتِ خبرساز احمدی نژاد؛ او منتظر انتخابات ۱۴۰۴ است؟
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»