Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کرمان را در شرایطی می بینیم که دستخوش اثرات محدودیت های اعمال شده از برخی سلایق سیاسی است که باید این را دنبال کرد تا فراتر از سلیقه های سیاسی همه گروه ها و توان ها در خدمت رشد و توسعه این استان قرار بگیرد.

"علیرضا زاکانی" عصر امروز 23 خردادماه در ویژه برنامه انتخاباتی "ایران سرای من" از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: با انتخاباتی رو به رو هستیم که نقش سرنوشت سازی در آینده خودمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات ریاست جمهوری برای این اهمیت دارد که بیش از 85 درصد منابع کشور دست رییس جمهور است.

وی افزود: آنچه مشاهده می کنیم زیبنده ملت شریف ایران نیست و با توجه به ظرفیت ها و امکانات بزرگی که داریم، اگر استفاده کنیم می توانیم مشکلات بسیاری را حل کرده و همچنین گام های بلندی برداریم.

زاکانی با اشاره به اینکه ما برخوردار از اسلام عظیم، برخوردار از تمدن چند هزار ساله، اقوام، اقلیت ها و مذاهب هستیم که همه را یک فرصت بزرگ می دانم، تصریح کرد: چطور با وجود چنین ظرفیت های عظیم، به آن ها بی دقتی کرده و شرایطی با فقر، فساد، تبعیض، بی مسکنی و ... را شاهد هستیم که به واسطه تورم بر گرده و معیشت مردم سنگینی می کند.

وی با اشاره به اینکه امکان حل این تعارضات، حضور در پای صندوق های رای است، بیان کرد: برخی فکر کردند از طریق خارج می تواند مشکل را حل کنند در حالی که تحریم یک استراتژی دقیق و حساب شده برای برخورد با ملت ایران است و نباید از دشمن انتظار خوبی داشت و باید راه درست را انتخاب کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نخستین کار بنده تغییر نگاه کلی به این صورت است که در داخل کشور ظرفیت های بیشماری داریم و برای رشد، پیروزی، پیشرفت و رفع مشکلات از توان داخلی استفاده کنیم.

وی افزود: دولت بنده دولت اقدام و اصلاح است و با اقدام فکورانه و دقیق و اصلاح امور مسیری را انتخاب می کنیم که ظرفیت های داخلی به ظهور و بروز برسد و به دنبال این هستیم با عقلایت، معنویت، عدالت و خلاقیت زمینه تحقق افتخارات و کسب میزان بالایی از استقلال برای کشور و آزادی برای ملت را به ارمغان بیاوریم.

زاکانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی باید متضمن آزادی، استقلال، معنویت و ... باشد تا ایران قوی و پیشرفته را در منطقه و جهان سرآمد کند و ظرفیتش را داریم، تصریح کرد: برای اداره کشور بر مدار عقلانیت نیازمند هستیم همه ابعاد را ببینیم و برای متناسب سازی کشور چهار رویکرد تحولی انتخاب کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه فوریت ما اقتصاد و مدیریت است، گفت: اساس را بر جهش تولید گذاشته ایم و دنبال این هستیم کشور را بر مدار شایستگی اداره کنیم و به صورت شفاف توجه به حکمرانی مجازی و دولت الکترونیک و در کنار آن دقت بر تمرکز زدایی داریم.

زاکانی با اشاره به اینکه اکنون اعتبارات استان ها 10 درصد مستقیم به استان داده می شود و 90 درصد خارج از استان تصمیم گرفته می شود که این باید بشکند، افزود: بازآمایش مجدد در استان ها خواهیم داشت تا بتواند توانمندی های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هر نقطه را مشخص و مبتنی بر آن 451 شهرستان را محور حرکت کشور قرار بدهیم و اختیارات ویژه برای اداره شهرستان و هزینه کرد اعتبارات داده و بهره مندی از نخبگان شهرستان را فراهم کنیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مبارزه قاطع با مفاسد اداری و بروکراسی و مفاسد اقتصادی را دنبال خواهم کرد همانگونه که بنده تجربه برخورد با مفاسد را دارم. ضعیف کشی فایده ای ندارد و باید ریشه فساد را از خاک بیرون کشید.

وی افزود: مبارزه با مفاسد اقتصای موضوع جدی است. مبارزه با لَختی و سستی در بدنه اجرایی دولت یک امر جدی است و اولین اقدام بنده اصلاح دولت است و در صورتی که دولت چالاک و سبک بشود، امکان ایجاد می شود از جلوی تولید کنار رفته و با شفافیت این مسیر را دنبال کنیم.

زاکانی اظهار کرد: تکیه دولت به شما ملت است و با مشارکت و انسجام شما امکانی فراهم می کنیم تا دولت به شما نیازمند شود و با شبکه سازی و بهره گیری از نخبگان ملی و محلی نظارت بر دولت و رییس جمهور را به امر عادی تبدیل می کنم.

وی بیان کرد: بنده مجلس را در راس امور می دانم و با تعامل، انسجام و رشد را دنبال می کنیم و با نهادسازی نوین مسئولان را پاسخگوی مردم و معترضان خواهیم کرد؛ مشکل ما این است قانون اساسی اجرا نمی شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه ریزی برای حل مشکل اشتغال و مسکن گفت: از نزدیک با مشکلات مردم آشنا هستم و مشکلات هر شهرستان را می دانیم و زمینه تغییر و تحول آماده است و باید دست به دست هم بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت های بزرگ و ظرفیت های عظیم استان کرمان گفت: استان کرمان علی رغم پیشرفت در صنایع و معادن از بی آبی مفرط رنج می برد و وضعیت نامناسب جاده ها و نبود صنایع تبدیلی کشاورزی شرایط را سخت کرده است.

زاکانی تصریح کرد: در شمال استان صنایع بسته بندی پسته را کم داریم و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی، حاشیه نشینی و بیکاری از معضلات این استان است و کمبود امکانات فرهنگی و گردشگری و محرومیت مناطق به ویژه در جنوب استان کرمان را شاهد هستیم.

وی با اشاره به تنوع اقلیمی در استان کرمان بیان کرد: توجه در ساختن استان کرمان برای انتقال آب و رفع کم آبی و رونق بهره مندی از صنایع و کشاورزی برای ما اولویت دارد و باید از ظرفیت های استان به نحو اعلی استفاده کنیم و در صنایع تبدیلی شرایطی فراهم کنیم تا در نتیجه آن چهره استان تغییر یابد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: کرمان را در شرایطی می بینیم که دستخوش اثرات محدودیت های اعمال شده از برخی سلایق سیاسی است که باید این را دنبال کرد تا فراتر از سلیقه های سیاسی همه گروه ها و توان ها در خدمت رشد و توسعه این استان قرار بگیرد.

وی افزود: باید دست به دست هم داده و در کنار آبادانی شمال به جنوب استان نیز برسیم و به صورت نقطه کانونی ویژه در جهت آبادانی و سازندگی جنوب استان را هدفگذاری کنیم چراکه ارزش مردم ما بیش از این است که با سختی ها خود را نگه بدارند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نامزد انتخابات ریاست جمهوری استان کرمان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین تا ساعت شش صبح روز شنبه یکم اردیبهشت در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب بعدازظهر امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته این استان در محورهای مواصلاتی اظهار کرد: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه سال‌جاری در محورهای مواصلاتی استان به اجرا درمی‌آید.

وی با بیان اینکه به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت شش صبح روز شنبه آتی در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است، افزود: همچنین تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و اعمال محدودیت قطعی تردد در این محور در روز جمعه سی ویکم فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت دو بعدازظهر از آزاد راه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: از ساعت سه بعد از ظهر از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل، از ساعت پنج بعدازظهر از مرزن آبان به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک‌طرفه شده و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن آباد دوطرفه می‌شود.

جهان تاب با اشاره به اینکه ضمن اینکه در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، گفت: طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهای که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۱۲ ظهر از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها چون انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه از این محور ممنوع است، تصریح کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی این استان را دارند، خواستار شر تا ضمن مدیریت سفر خود و رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 745809

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج