Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@22:59:18 GMT

دستگیری قاتل متواری کمتر از ۲۴ ساعت در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۸۸۵

دستگیری قاتل متواری کمتر از ۲۴ ساعت در ارومیه


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، سرهنگ ایرج حسنخانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی انتقال جسد نیمه جان فردی با هویت معلوم از روستاهای مرزی ارومیه به بیمارستان امام خمینی(ره) و متعاقب فوت وی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم پلیس آگاهی استان، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در بررسی های فنی کارآگاهان جنایی مشخص شد مقتول با استفاده از چوب دستی به قتل رسیده است که با به کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم و پس از تلاش‌های مستمر ضمن شناسایی قاتل، با انجام اقدامات مهندسی اجتماعی و استفاده از ظرفیت ریش سفیدان محلی؛ نهایت قاتل خود را کمتر از ۲۴ ساعت به پلیس آگاهی انتظامی استان معرفی کرد.

حسنخانی تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده، قاتل به جرم ارتکابی خود به انگیزه اختلافات قبلی درون روستایی اعتراف کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان غربی قاتل فراری انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعیدزینلی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یزد ماموران کلانتری سریعا به محل اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 
وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم سابقه دار شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی تیم مجربی از ماموران به محل مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به کشف اموال سرقتی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل اعتراف کرد. 
 سرهنگ زینلی خاطر نشان کرد: متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت