Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@16:55:50 GMT

سکوت یحیی گل محمدی در مورد رادوشوویچ

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۹۰۱

سکوت یحیی گل محمدی در مورد رادوشوویچ

اگرچه دروازه بان پرسپولیس هنوز در تمرینات این تیم غایب است اما اعضای کادر فنی پرسپولیس هیچ اظهار نظری در این خصوص نداشته اند.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی که همواره در مواجه با غیبت بازیکنان مورد نظرش در تمرین سکوت نمی کرد و موضع خود را در قبال بازیکن و باشگاه اعلام می کرد، طی چند روز اخیر کوچکترین اظهار نظری در مورد غیبت رادوشوویچ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس همان ابتدا در مورد رادو اعلام کرد این بازیکن از پرسپولیس طلب دارد و به همین دلیل در تمرینات حاضر نشده و در تمام این روزها دیگر در این خصوص صحبتی نکرد.

در این میان برخی از آگاهان به اخبار پشت پرده پرسپولیس گواهی می دهند خود یحیی هم چندان با بازگشت رادو به پرسپولیس موافق نیست و اگرچه در بازی های پیش رو به او نیاز دارد اما در این مدت در چند بازی با رادو دچار تنش شده و البته رادو نیز بارها در گفتگوهایی که با مسئولان باشگاه داشته تاکید کرده مشکل اصلی او این است در پرسپولیس بازی نمی کند و در تمرینات هم به او بی احترامی می شود.

به هر روی نمی شود روی این اخبار حساب چندانی باز کرد اما سکوت یحیی در این شرایط در نوع خودش جالب به نظر می رسد و معلوم نیست او چرا سکوت اختیار کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

یحیی گل محمدی برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد

پست جدید رادوشوویچ در مورد شکست خوردن

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که بعد از پایان نیم فصل و در شرایطی که تیمش فصل گذشته را با دستیابی به سه گانه پایان داده بود و در این فصل نیز با اختلاف یک امتیازی با صدرنشین در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشت، از کار کناره گیری کرده بود، اکنون با بن بست برای دومین پیشنهاد خود طی همین مدت مواجه شد.

تراکتور که بعد از شکست سنگین و دور از انتظار مقابل ذوب آهن با پاکو خمس برای جدایی به توافق دست یافته، برای جانشینی این سرمربی اسپانیایی که جایگاه سوم جدول را در اختیار داشت، به دنبال انتقال یحیی گل محمدی بود.

یحیی گل محمدی که سابقه کوتاه مدتی روی نیمکت تراکتور در کارنامه داشت، با این باشگاه برای قبول سرمربیگری‌اش بار دیگر به مذاکره نشست اما در نهایت طرفین با توجه به موانع شکل گرفته، به توافق نهایی در این رابطه دست نیافتند.

با این شرایط سرمربی سابق پرسپولیس همچنان دور از نیمکت سرمربیگری بعد از جدایی از جمع سرخپوشان کار را دنبال خواهد کرد و باید دید آینده او چه خواهد شد و چه زمانی دوباره به لیگ برتر بازخواهد گشت یا اینکه تصمیم به حضور در فوتبال خارج از ایران خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • صبر یحیی لبریز شد؛ احتمال شکایت مربی محبوب از پرسپولیس
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • صبر یحیی لبریز شد؛ پرسپولیس کاری می کند که کار به شکایت بکشد
  • انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس