Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید فرصت‌های هر روستا و شهر شناخته شود، چون جهش ایران بدون جهش استان‌ها و مناطق کشور ممکن نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   سعید جلیلی روز شنبه در برنامه انتخاباتی ویژه استان قزوین، افزود: به شهدای والام مقام این استان، رییس جمهور شهید محمدعلی رجایی و شهید عباس بابایی و حسین لشگری، به شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شهید محمد رضایی، حجت اسدی و حمید سیاهکالی سلام می‌فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: همچنین به روح عزیز ملت ایران و سردار آزادگان سید علی اکبر ابوترابی درود می‌فرستم، قزوین دیار عالمان بزرگ از ملا محمدتقی برغانی شهید ثالث تا علامه سیدابوالحسن رفیعی و آیت الله زرآبادی، سید ابوتراب ابوترابی و آیت الله موسوی شالی بوده است.

جلیلی با بیان اینکه استان قزوین امروز یک استان بسیار ارزشمند است، افزود: وجود تمام امامزادگان و مقبره امامزادگان واجب التعظیمی، چون امامزاده حسین و امامزاده اسماعیل و چهار نبی الهی، استان قزوین را به تعبیری به چهارمین حرم اهل بیت در کشور تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: استان قزوین، سرزمین پرورش ادبای شاخصی، چون واعظ و عارف قزوینی و سید اشرف الدین حسینی معروف به نسیم شمال و علامه دهخدا بوده و نقش بی بدیلی در غنی سازی فرهنگ و هنر این مرز و بوم داشته و مهد هنر و خوشنویسی کشور است.

جلیلی با بیان اینکه مردم عزیز قزوین امروز در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار داریم و به چهار سال آینده کشور و پیشرفت و ادامه مسیر آن می‌توان نگاه‌های مختلفی داشت، افزود: یک نگاه این است که کشور را فقط بخواهیم به شکل روزمره اداره کنیم و حداکثر چند مشکل آن را حل کنیم که فکر می‌کنیم نگاه درستی نیست.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ما در هشت سال گذشت در دولت سایه تلاش کردیم استان به استان، شهر به شهر و رستا به روستا را سفر کرده و با مردم صحبت کنیم.

جلیلی خاطر نشان ساخت: ما از سفر‌های متعدد از گفتگو با استادان، دانشجویان، کشاورزان و بازدید از واحد‌های صنعتی و تولیدی به یک جمع بندی رسیده ایم که از نظر ما کاملا قابل دفاع است و اعلام کرده ایم برای این جمع بندی حاضریم با هرکسی که آن را قبول ندارد مناظره کنیم، معتقدیم از این جمع بندی به خوبی می‌شود دفاع کرد.

وی در تشریح این جمع بندی، گفت: اینکه امروز ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور می‌تواند یک جهش بزرگ در چهار سال آینده پیدا کند که لازمه آن یک جهاد بزرگ و تلاش سترگ همگانی است.

جلیلی خاطر نشان ساخت: بار اصلی این جهاد بزرگ باید بر روی دوش مسوولانی باشد که به این جهاد و جهش باور داشته باشند، هرچقدر مسوولان بیشتر شانه زیر بار مسوولیت بدهند فشار از روی دوش مردم بیشتر برداشته می‌شود.

وی گفت: مردم قزوین، ما فکر می‌کنیم در چهار سال آینده نباید کشور معطل بماند و فرصت‌های کشور نباید معطل موضوعات مختلف باشد، توانمندی‌های مختلفی که امروز جوانان، متخصصان و نخبگان ما در جای جای ایرانی اسلامی از جمله در استان قزوین دارند می‌تواند کشورا به یک جهش شایسته آن برساند.

این کاندیدا گفت: لازمه این امر، آن است که خود مردم در این زمینه پیشگام و مطالبه گر باشند و خود مردم هر شهر و روستا توانمندی‌های آن استان را فهرست کنند و سند پیشرفت آن را بنویسند و از دولت مطالبه کنند، توانمندی‌های که مورد غفلت واقع شده است، فرصت‌هایی که با برنامه ریزی می‌توانند جهش و ارتقا پیدا کنند.

وی افزود: مردم عزیز استان قزوین این امر ممکن است، اما برنامه می‌خواهد و در کنار برنامه اراده و باور لازم دارد، کار و جهش بزرگ محتاج مردان بزرگ است.

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: استان شما چنین مردانی را در طول تاریخ انقلاب به ملت معرفی کرده است، رجایی ها، ابوترابی‌ها و لشگری‌ها فرصت‌های ارزشمندی بوده اند که نشان دادند می‌توان کار‌های بزرگ کرد، شخصیت‌های بسیار بزرگی که نشان دادند می‌توان کار‌های بزرگی را به سرانجام رساند.

وی گفت: مردم قزوین، ما معتقد هستیم امروز هم مردانی در گوشه و کنار کشور وجود دارند و باید شناخته و معرفی شوند و شما می‌توانید در این زمینه گام بردارید، شما که چنین شخصیت‌های بزرگی در انقلاب داشته اید باید این افراد را بشناسید و بشناسانید.

جلیلی ادامه داد: مردم قزوین، کار بزرگ با نمایش صورت نمی‌گیرد، جهش بزرگ محتاج کار واقعی نه نمایشی است و کار واقعی، محتاج مردانی است که بی ادعا و بدون دغدغه دیده شدن در گوشه و کنار کشور مشغول زحمت و مجاهدت هستند و در بخش‌های مختلف در دولت، در عرصه‌های خصوصی، در زمینه کشاورزی و صنعت تلاش‌های ارزشمندی انجام می‌دهند.

وی گفت: این نگاه ها، رفتار‌ها و کردار‌هایی که نتیجه آن مثبت و جهش کشور است باید دیده شود و عاملان آن باید تقدیر و معرفی شوند و مردم نقش بزرگی در معرفی آن‌ها دارند.

جلیلی با بیان اینکه استان قزوین امروز فرصت‌های بسیار ارزشمندی دارد، گفت: فرصت کشاورزی، استقرار صنایع مختلف، فرصت ترانزیت و قرارگرفتن در چهار راه ارتباطی شرق به غرب و شمال و جنوب کشور و فرصت گردشگری و میراث فرهنگی همه این‌ها فرصت‌های ارزشمندی است که باید از آن‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

این کاندیدا گفت: مردم استان قزوین ما فکر می‌کنیم وقتی از جهش ایران صحبت می‌کنیم جهش ایران بدون جهش تک تک شهر‌ها و روستا‌ها ممکن نیست و اگر در این زمینه صحبت می‌کنیم باید هر روستای ما یک سلول جهش کشور باشد و هر شهر ما باید به بهترین شکل فرصت‌های آن شناخته و مدیریت بشود و ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: اگر از جهش ایران صحبت می‌کنیم جهش ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نیست که باید به آن توجه جدی داشت.

سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود. برچسب ها: سیزدهمین دوره انتخابات ، انتخابات ، انتخابات ریاست جمهوری ، سعید جلیلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سیزدهمین دوره انتخابات انتخابات انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی استان قزوین جهش ایران جمع بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است