Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان رمضانی در حالی که از جدایی خود از پرسپولیس دفاع می کند، مدعی شد که اول فصل هم در آستانه آمدن به استقلال بوده اما برخی اتفاقات نگذاشته است.

آرمان رمضانی درباره آخرین وضعیت خود و تیم استقلال اظهار داشت:

خدا را شکر شرایط مقداری بهتر شده و تمرینات خوبی هم انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی مشکلات است که ان شالله آنها هم حل می‌شود.

وی درباره شرایط تمرینات استقلال در زمان تعطیلی رقابت‌ها عنوان کرد:

تمرینات خوب بوده است. اوایل مقداری پرفشار بود. به آن شدت تمرین بدنسازی انجام ندادیم و بدنسازی  مان معمولی بود. ان شالله با شروع بازی‌ها اتفاقات خوبی بیفتد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره گل سه امتیازی‌اش در دیدار با صنعت نفت و گلزنی در بازی دوستانه با پیکان گفت:

خدا را شکر که این اتفاقت افتاد اما به نظر خودم هنوز هیچ کار مهمی برای استقلال نکرده‌ام. دوست دارم خیلی اتفاقات بهتر و بیشتری برای من در این تیم بیفتد و گل های مهم‌تری بزنم.

رمضانی درباره اینکه با توجه به شوخی بازیکنان استقلال با خودش آیا وضعیت از لحاظ روحی و روانی برای وی بهتر شده است، توضیح داد:

واقعیت این است امسال با هر لحنی  برخی برخوردها با من شد اما همیشه سعی کرده ام در زمین به همه احترام بگذارم و همیشه هم نسبت به هر حرفی که زده اند سکوت کرده ام. همیشه راه درست را رفته و می‌روم.

وی ادامه داد:

بچه‌های استقلال، طرفداران، کادرفنی این تیم و فرهاد مجیدی هم به من کمک کرده اند. از صمیم قلب می گویم از آنها ممنون هستم زیرا به شکلی برخورد کرده و به من انگیزه‌ داده‌اند که شرایطم بهتر شد. باید دید در ادامه راه خدا چه می‌خواهد و ان شالله اتفاقات خوبی بیفتد.

مهاجم تیم استقلال درباره اینکه اگر به عقب بازگردیم با توجه به تبعات انتقال از پرسپولیس به استقلال بازهم چنین تصمیمی می‌گیرد، خاطرنشان کرد:

اول فصل هم در آستانه آمدن به استقلال بودم اما برخی اتفاقات رخ داد که بعدها درباره اش صحبت می‌کنم.

رمضانی درباره اینکه آیا قبل از حضور در پرسپولیس هم جزو لیست فرهاد مجیدی بود، توضیح داد:

برخی اتفاقات افتاد که بعدها درباره اش صحبت می کنم اما قطعا به استقلال می‌آمدم. اگر در نیم فصل این اتفاق رخ نمی‌داد جوری کار کرده و آنقدر تلاش می‌کردم که سال های بعد به استقلال بیایم. در این مورد حرف خیلی زیاد است اما الان فقط تمرکزم ابتدا روی موفقیت باشگاه بزرگ استقلال است و سپس موفقیت خودم در این باشگاه. درباره آن مسائل هم روزی صحبت می‌کنم.

وی درباره اینکه آیا استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود، گفت:

به امید خدا با تلاش بچه‌ها، کادرفنی و حمایت هواداران این اتفاق می‌افتد.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال فرهاد مجیدی آرمان رمضانی استقلال باشگاه استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم

هفته بیست‌و‌چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز از سر گرفته می‌شود و تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت. در این هفته و در مهم‌ترین بازی امروز پنجشنبه، پرسپولیس در سفر به آبادان مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت. این بازی که قرار است از ساعت ۱۹ برگزار شود، می‌تواند منجر به صدرنشینی پرسپولیس، دست‌کم تا قبل از شروع بازی این هفته استقلال مقابل شمس‌آذر شود.

استقلال قرار است فردا، جمعه، بازی کند و این احتمال وجود دارد که کار را برخلاف هفته‌های اخیر، در رده دوم شروع کند. پیش از بازی‌های این هفته، استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند. حالا اگر پرسپولیس بتواند از این دیدار سخت خارج از خانه، سه امتیاز کامل را بگیرد، همین امروز به صدر جدول می‌رسد و منتظر بازی استقلال با شمس‌آذر می‌ماند. پرسپولیس البته کار دشواری خواهد داشت.

شاید بسیاری با تصور اینکه صنعت نفت در رده یکی مانده به آخر جدول لیگ است، کار سرخ‌پوشان تهرانی را راحت قلمداد کنند؛ ولی مسئله اینجاست که صنعت نفت اگر بخواهد برای رهایی از سقوط به دسته پایین‌تر مبارزه کند، نباید به پرسپولیس امتیازی در این دیدار خانگی بدهد. با این حال شاگردان اوسمار ویرا عطش وصف‌ناپذیری دارند؛ به‌ویژه اینکه آن‌ها پی برده‌اند ماجرای بازی رودررو با استقلال هم تهدیدی برای صدرنشینی احتمالی‌شان در صورت مساوی‌بودن امتیازات نخواهد بود. حالا کار دوباره به تفاضل گل کشیده و پرسپولیس ضمن تلاش برای رسیدن به سه امتیاز دشوار این دیدار خارج از خانه، بدش نمی‌آید تفاضلش را که این روز‌ها دو تا از استقلال کمتر است، سروسامانی بدهد.

در دیگر بازی مهم این هفته هم فردا، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شمس‌آذر خواهد بود. شاگردان جواد نکونام در این فصل در آزادی درخشش خاصی داشته و فقط چهار امتیاز را که حاصل دو تساوی با پرسپولیس و مس رفسنجان بوده، از دست داده‌اند. استقلال تمایلی به از دست دادن صدر جدول ندارد و بدیهی است که در این بازی با تمام وجود برای حفظ صدرنشینی‌اش بکوشد.

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود