Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین اکرم الکعبی در پیامی به‌مناسبت سالروز جنایت هولناک "اسپایکر" اظهار کرد: برای آنکه همه مرتکبان کشتار اسپایکر را بشناسیم، باید تاریخ آن را از نفس‌های شهیدان این پایگاه بشنویم.

 الکعبی با تأکید بر اینکه "داعش به‌تنهایی عامل هرج‌ومرج منجر به قتل‌عام اسپایکر نبود"، خاطرنشان کرد: این فاجعه وقتی رخ داد که فتنه‌جویان در خارج از عراق پشت رایانه‌های خود نشسته و برای تحریک و فریب جامعه تأمین مالی می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان، برخی سیاست‌بازان از مقر خود در "اربیل" خارج شده و پشت تریبون‌های تظاهرات و تحصن ذلت‌بار و موهن ایستادند تا زبان به یاوه‌هایی بگشایند که هزینه از پیش پرداخت شده‌اش، نابودی عراق بود.

وی در ادامه یادآور شد: فاجعه اسپایکر پس از نشستی نفرت‌انگیز در اربیل به‌وقوع پیوست که سرکردگانی به نمایندگی از داعش و حزب بعث، نمایندگان پارلمان، وزرای کابینه و رهبران سیاسی شناخته‌شده در آن حضور داشتند و در پشت‌پرده، آمریکا و صهیونیست‌ها و رژیم‌های عربی حوزه خلیج‌فارس از سقوط عراق حمایت می‌کردند.

دبیر کل نُجَباء با اشاره به اینکه شعار عاملان کشتار در پایگاه اسپایکر، "قادمون یا بغداد" (به‌سوی تو می‌آییم ای بغداد) ساخته و پرداخته رژیم‌های عربی حامی حزب بعث بود، اضافه کرد: این رژیم‌ها خیال نکنند که با گذشت زمان می‌توانند جنایات و دسیسه‌هایشان علیه ملت عراق را پشت داعش پنهان کنند بلکه هرکسی که در نشست اربیل حاضر شد و از آن حمایت کرد، مسئول این جنایت است.

الکعبی اظهار داشت: امروز که تابیدن نور الحشد الشعبی به دوران داعش پایان داده است، کدام استان قربانی خواهد شد و اسپایکر دیگر که از نشست‌های جدید اربیل شکل خواهد گرفت، کدام منطقه خواهد بود؟

 عناصر تکفیری ـ بعثی تحت بیعت گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۴ میلادی پس از تسخیر موصل و تکریت بیش از ۱۷۰۰ دانشجوی شیعه عراقی را در پایگاه هوایی اسپایکر به‌صورت دسته‌جمعی قتل‌عام کردند.

برچسب‌ها اربیل گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا عراق خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربیل گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا اربیل گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا عراق خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در فصل گذشته و در شرایطی که از سپاهان عقب افتاده بود و امید کمی برای قهرمانی آنها می‌رفت، با شروع سال جدید و پیروزی‌های پیاپی خود توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

جالب اینکه فصل گذشته نیز سرخ‌ها سال جدید را در کرمان و در دیدار مقابل مس رفسنجان استارت زده بودند و اکنون نیز قرار است راهی این استان شده و با گل‌گهر سیرجان سال جدید را استارت بزنند.

افشین پیروانی مدیر محبوب تیم پرسپولیس که طی فصول اخیر در کنار این تیم اتفاقات خوبی را دنبال کرده، اکنون در سال جدید نیز امیدوار است اتفاقات سال گذشته و خیز بزرگ این تیم برای تکرار قهرمانی بار دیگر تکرار شود.

پیروانی با شروع دوباره تمرینات این تیم با حضور در استادیوم شهید کاظمی پیگیر وضعیت بازیکنان و همچنین نفرات ملی‌پوش این تیم در ترکمنستان بود و بعد از پیروزی مقابل این حریف، به بازیکنان این‌تیم تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو
  • تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • شاد راه نور باید تکرار و بهتر شود
  • دبیرکل سازمان ملل: قطعنامه آتش بس در غزه باید اجرا شود
  • دبیرکل سازمان ملل: قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه باید اجرا شود
  • پژواک حمله تروریستی مسکو در پاریس