Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس ۲۴، نشست پارلمان رژیم صهیونیستی برای دادن رأی اعتماد به کابینه و نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی آغاز شد.

در طی صحبت‌های نفتالی بنت، کاندیدای نخست وزیری، شماری از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به صحبت‌های او اعتراض کرده و صحبت‌های او را تحریم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پی اعتراض اعضای کنست به صحبت‌های نفتالی بنت در جلسه رأی گیری کابینه جدید، رئیس پارلمان شماری از نمایندگان را به خارج از سالن هدایت کرد.

نفتالی بنت در سخنان خود در جلسه پارلمان گفت: ما در برابر چالشی آشکار در جامعه روبرو هستیم و ان هم همانی است که در داخل ساختمان کنسست آن را شاهدیم.

او در ادامه افزود که بودجه‌ای برای کابینه به جهت اختلاف‌ها و شکاف‌ها باقی نمانده است. او در ادامه گفت: ما مسئولیت را با وجود آنکه بر دوش مان گرفتیم.

نفتالی بنت نامزد نخست وزیری رژیم اشغالگر در سخنرانی خود در کنست گفت: امیدوارم آتش بس در غزه ادامه پیدا کند، اما اگر حماس تصمیم بگیرد شهروندان ما را تهدید کند، با دیواری از آتش روبرو خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: نظامیان گم شده ما نزد حماس باید بازگردانده شوند و این ماموریت مقدسی است که باید انجام شود.

نفتالی بنت در جلسه کنست رژیم صهیوینستی برای رای اعتماد به وی گفت کابینه جدید کارش را برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران آغاز خواهد کرد؛ وی گفت برنامه هسته‌ای ایران بزرگترین چالش کابینه ما است.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارلمان رژیم صهیونیستی نفتالی بنت رأی اعتماد نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهشگر صهیونیست: پرواز موشک‌ها بر فراز «کنست» پیروزی بزرگی برای ایران بود

 یک پژوهشگر رژیم صهیونیستی پرواز موشک‌ها و پهپاد‌های ایران بر فراز نهاد‌های حکومتی از جمله کنست (پارلمان) این رژیم و سرزمین‌های اشغالی را پیروزی بزرگی برای تهران دانست.

بنی سباتی پژوهشگر مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان» درباره پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تلاش این رژیم برای مقابله با موشک‌ها و پهپاد‌های ایران تصریح کرد: "از (درگیری) خارج شدیم و گویی که در وضعیت مساوی هستیم، اما در حقیقت چنین نیست، پیروزی و موفقیت ایران، بزرگ‌تر است. "

وی در اشاره به ورود پهپاد‌ها و موشک‌های ایران به حریم هوایی سرزمین‌های اشغالی و پرواز آنها بر فراز نهاد‌های حکومتی رژیم صهیونیستی، آن را پیروزی ایران توصیف کرد و گفت که نتیجه (درگیری)، شکسته شدن دیوار اسرائیل بود، زیرا موشک‌ها و پهپاد‌ها به حریم هوایی قدس، آسمان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و مسجدالاقصی ورود و نفوذ کردند.

پیش از این سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.

این سخنگو بدون اشاره به جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق مدعی شد که پاسخ ایران به این حمله، یک اقدام خطرناک بود که خاورمیانه را به سمت تنش سوق می‌دهد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدار‌های پیشین و تامین مطالبه‌ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فوری | اسرائیل تصمیمش را درباره ایران گرفت
  • پایان نشست کابینه جنگ اسرائیل
  • فوری | کابینه جنگ اسرائیل تصمیمش را درباره ایران گرفت
  • لاپید: بازدارندگی نداریم/ گاتلیب: سیلی محکمی از ایران خوردیم
  • نتیجه نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در مورد ایران
  • بایدن: با رهبران گروه هفت درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • تصویری از نشست کابینه جنگی اسرائیل در زیر زمین
  • پژوهشگر صهیونیست: پرواز موشک‌ها بر فراز «کنست» پیروزی بزرگی برای ایران بود
  • پرواز موشک‌ها بر فراز «کنست» پیروزی بزرگی برای ایران بود
  • جلسه اضطراری کابینه کره‌جنوبی به دنبال پاسخ ایران به جنایات اسرائیل