Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@16:05:54 GMT

دلبوسکه: به تیم ملی اسپانیا خوش بین هستم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۱۱۷

دلبوسکه: به تیم ملی اسپانیا خوش بین هستم

آفتاب‌‌نیوز :

ویسنته دلبوسکه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا که با این تیم قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۰ و جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۲ را به دست آورد در مصاحبه‌ای درباره برگزاری مسابقات یورو ۲۰۲۰ عنوان کرد: در مقطع خاصی قرار داریم، اما خوشبختانه در اسپانیا و دیگر نقاط اروپا همیه گیری ویروس کرونا باعث توقف فوتبال نشد و لیگ‌ها به بهترین شکل خود تمام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: معتقدم یورو ۲۰۲۰ بازی‌های جذابی را در خود خواهد داشت هرچند که از دید ما تماشاگران جذاب است، اما خستگی روی بازیکنان و پس از فصلی بسیار طاقت فرسا تاثیر منفی خواهد داشت. در مجموع انتظار یورو ۲۰۲۰ زیبا و باکیفیتی را دارم.

دلبوسکه در ارتباط با شرایط تیم ملی اسپانیا گفت: ما سال‌های درخشانی را پشت سر گذاشته ایم. البته نمی‌توان فراموش کرد که در جام جهانی ۲۰۱۸ بدون باخت و در ضربات پنالتی برابر روسیه حذف شدیم. اسپانیا اغلب شرایط خوبی در تورنمنت‌ها داشته است. معتقدم باید به این تیم خوشبین بود. تیمی متشکل از بازیکنان خوب که در آن تغییراتی خوب و درستی ایجاد شده است. البته در این بازی‌ها به غیر از اسپانیا تیم‌های پرتغال، آلمان، فرانسه و آلمان نیز شانس قهرمانی هستند و می‌توانند این عنوان را کسب کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دلبوسکه یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!

ملی‌پوش پیشین فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که خلق و خوی هم‌تیمی سابقش از زمان که وارد وادی مربیگری شده نسبت به زمانی که بازی می‌کرد، تفاوت قابل توجهی داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سانتیاگو کاسورلا بازیکن اسپانیایی پیشین تیم‌های فوتبال آرسنال، ویارئال و السد قطر می‌گوید شخصیت ژاوی هرناندس نسبت به دوران بازیگری‌اش به شدت دچار تغییر و او از یک فرد آرام و خونسرد به یک انسان پرخاشگر و عصبی تبدیل شده است.

کاسورلا علاوه بر تیم ملی اسپانیا در السد هم با ژاوی هم‌تیمی بود و به همین دلیل کاملاً با روحیات و شخصیت ستاره پیشین بارسلونا آشنا بود. او اما می‌گوید ژاوی که الان کنار زمین و در تمرینات بارسلونا می‌بیند با آن بازیکنی که کنارش بازی می‌کرد هیچ شباهتی ندارد.

کاسورلای 39 ساله که سال 2023 السد را به مقصد تیم رئال اویه‌دوی اسپانیا ترک کرد و هنوز در آن تیم توپ می‌زند، به نشریه گاردین گفت: تیپ شخصیتی ژاوی به چیزی کاملاً متفاوت از آنچه که می‌شناختم تبدیل شده است. مورد ژاوی شبیه داستان خود من با اویه‌دو داست. او کسی بود که از من به خاطر اینکه در قطر تنهایم گذاشت (وقتی برای هدایت بارسلونا از مربیگری السد دست کشید) عذرخواهی کرد و گفت "سانتی این رؤیای من و یک مسئله بسیار شخصی است". بعد از آن اما او دیگر آن آدم سابق نشد. اینکه در وطن خودت اینقدر تحت فشار باشی واقعاً تلخ است. به نظرم او دست کم گرفته می‌شود. او دارد یکی از دشوارترین مقاطع زندگی حرفه‌ای خودش را تجربه می‌کند. با اینکه قهرمان لالیگا و سوپرجام شد اما هنوز هم در معرض فشار و انتقاد است.

هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو

هافبک پیشین آرسنال افزود: ژاوی مرا غافلگیر کرده است. وقتی کنار هم بازی می‌کردیم هرگز ندیدم که صدایش را بالا ببرد اما بعد از اینکه مربی شد رفتارش عوض شد. روز اول ما بازی‌مان را باختیم (السد در آغاز دوره مربیگری ژاوی). او را دیدم که بطری‌های آب را شوت می‌کند، به بازیکنان بد و بیراه می‌گوید، داد و بیدا می‌کند. اواخر همان روز از او پرسیدم :"ژاوی، امروز چه بلایی به سرت آمده است؟". او جواب داد:« من به کل عوض شده‌ام. اگر این کارها را نکنم، رختکن حرفم را نمی‌خواند!". از خودم پرسیدم آیا واقعاً چنین رفتاری لازم است؟ فکر نمی‌کنم که روزی اینگونه رفتار کنم هرچند در مورد ژاوی هم چنین تصوری را داشتم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • ارتفاع امواج در خلیج سن سباستین به ۲۰ متر می‌رسد | ویدئو
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • تظاهرات در اسپانیا برای توقف جنگ و نسل کشی در نوار غزه
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • تظاهرات مردم اسپانیا در حمایت از غزه
  • تظاهرات مردم اسپانیا در حمایت از غزه+ فیلم