Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونده دوهای سرعت کشورمان موفق شد ضمن کسب عنوان نخست رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی ترکیه رکورد ملی این ماده را نیز ارتقا دهد.

به گزارش قدس آنلاین، در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی ترکیه، سجاد هاشمی دونده کشورمان موفق شد در رقابت ماده ۴۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۴۵.۴۰ثانیه ضمن کسب عنوان نخست و مدال طلای این مسابقات رکورد ملی کشورمان در این ماده را نیز ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رکورد ملی کشورمان در این ماده با زمان ۴۵.۶۴ ثانیه در اختیار علی خدیور بود که این ورزشکار در سال ۱۳۹۶ به ثبت رسانده بود. هاشمی امروز توانست این رکورد ملی را در مسابقات بین المللی ترکیه بشکند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سجاد هاشمی دوومیدانی ترکیه رکورد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،مورات آکسو بعد از دریافت میزبانی بازی‌های اروپایی ۲۰۲۷ گفت: میزبانی از بازی‌های اروپایی در ادامه تلاش‌های ما برای دریافت میزبانی المپیک تابستانی ۲۰۳۶ است. ترکیه با رای بیشتر اعضاء موفق شد میزبانی رقابت‌های ۲۰۲۷ بازی‌های اروپا را بدست بیاورد. ترکیه استانبول را برای میزبانی این رقابت‌ها معرفی کرده است و گفته می‌شود قرار نیست زیر ساخت‌های اختصاصی برای مسابقات آماده کند. اسپیروس کاپرالوس، رئیس کمیته المپیک اروپا در بیانیه‌ای گفت: استانبول و ترکیه از دیرباز دوستان نزدیک ورزش بین المللی بوده اند و استانبول مکان ایده آلی برای درخشش بهترین ورزشکاران اروپا در سال ۲۰۲۷ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی
  • مريم طوسى فعلا تا بازي‌هاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • نرخ بیکاری ترکیه رکورد ۱۰ ساله را شکست