Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی در عراق پیامی را به مناسبت سالروز جنایت هولناک اسپایکر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، شیخ «اکرم الکعبی» با تأکید بر اینکه داعش به‌تنهایی عامل هرج‌ومرج منجر به قتل‌عام اسپایکر نبود، خاطرنشان ساخت: این فاجعه وقتی رخ داد که فتنه‌جویان در خارج از عراق پشت رایانه‌های خود نشسته و برای تحریک و فریب جامعه تأمین مالی می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان، برخی سیاست‌بازان از مقر خود در اربیل خارج شده و پشت تریبون‌های تظاهرات و تحصن ذلت‌بار و موهن ایستادند تا زبان به یاوه‌هایی بگشایند که هزینه از پیش پرداخت شده‌اش، نابودی عراق بود.

وی در ادامه یادآور شد: فاجعه اسپایکر پس از نشستی نفرت‌انگیز در اربیل به‌وقوع پیوست که سرکردگانی به نمایندگی از داعش و حزب بعث، نمایندگان پارلمان، وزرای کابینه و رهبران سیاسی شناخته‌شده در آن حضور داشتند و در پشت‌پرده، آمریکا و صهیونیست‌ها و رژیم‌های عربی حوزه خلیج‌فارس از سقوط عراق حمایت می‌کردند.

دبیرکل نُجَباء اضافه کرد: رژیم‌های عربی خیال نکنند که با گذشت زمان می‌توانند جنایات و دسیسه‌هایشان علیه ملت عراق را پشت داعش پنهان کنند؛ بلکه هرکسی که در نشست اربیل حاضر شد و از آن حمایت کرد، مسئول این جنایت است.

شیخ اکرم الکعبی یادآور شد: برای آنکه همه مرتکبان کشتار اسپایکر را بشناسیم، باید تاریخ آن را از نفس‌های شهیدان این پایگاه بشنویم.

گفتنی است، عناصر تکفیری بعثی تحت بیعت گروه تروریستی داعش، در سال ۲۰۱۴ میلادی پس از تسخیر موصل و تکریت، بیش از ۱۷۰۰ دانشجوی شیعه عراقی را در پایگاه هوایی اسپایکر به‌صورت دسته‌جمعی قتل‌عام کردند.

کد خبر 5233999 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ اکرم الکعبی عراق اسپایکر ایالات متحده امریکا فلسطین روسیه ایران رژیم صهیونیستی افغانستان عراق برجام جو بایدن سوریه لبنان میخائیل اولیانوف مذاکرات وین اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به جنایات وحشیانه خود در غزه ادامه می‌دهد و به دنبال پایان دادن کامل مظاهر زندگی در غزه است.

رئیس جریان حکمت ملی عراق بیان کرد: رژیم صهیونیستی در برابر دیدگان جامعه جهانی به کشتار ساکنان غزه ادامه می دهد.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی در غزه افزود: حمله به مرکز درمانی ناصر و کشته و ناپدید شدن صدها نفر از ساکنان غزه در آن یکی از حلقه‌های زنجیره جنایات رژیم وحشی است.

رئیس جریان حکمت ملی عراق در پایان ضمن محکوم کردن کشتار دسته‌جمعی مردم غزه از همه ملت‌ها و دولت‌های جهان و نهادهای بین‌المللی خواست که برای نجات ملت فلسطین از ماشین جنگی رژیم صهیونیستی که پیر و جوان و کودک و زن نمی‌شناسد، دست به اقدامی انسانی بزنند و رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطع‌نامه شورای امنیت درباره توقف جنگ کنند.

کد خبر 6086538

دیگر خبرها

  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد