Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال کراپ الوند قزوین برای حضوری پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر بعد از آن که موفق شد جواد اصغری مقدم را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کند، امروز هم موفق شد سینا پرکاس دروازه بان تیم ملی کشورمان را به خدمت بگیرد.

بعد از آن که مسعود محمدی دروازه بان فصل گذشته کراپ به دلیل برخی مشکلات تصمیم گرفت از کراپ جدا شود، مسئولان این باشگاه با سینا پرکاس سنگربان فصل گذشته شهروند ساری وارد مذاکره شده و بعد از توافق با مدیران این باشگاه پرکاس قراردادش را با باشگاه کراپ به امضاء رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد سینا پرکاس با تیم کراپ الوند قزوین برای یک فصل است.

بیشتر بخوانید

کریمی: تیم ملی فوتسال در جام جهانی حریفان سختی را پیش رو دارد/ کشاورز یکی از با اخلاق‌ترین مربیان ایران است

همچنین مسئولان تیم فوتسال کراپ الوند قزوین امروز موفق شدند قرارداد مهران عالیقدر دیگر بازیکن ملی پوش خود را برای یک سال دیگر تمدید کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال کراپ الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی: نتیجه بازی رفت مقابل ترکمنستان به تاریخ پیوست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار برابر ترکمنستان، اظهار کرد: این بار سومی است که به عشق آباد سفر می‌کنم. به نسبت آخرین سفری که به این کشور داشته‌ام، تغییرات زیادی به لحاظ شهرستانی و تمیزی شهر ایجاد شده، اما چیزی که برای من تعجب‌آور است، استفاده از زمین چمن مصنوعی با این شرایط آب و هوایی خوب این شهر است.   وی درباره دیدار فردا برابر ترکمنستان و نتیجه ثبت شده در بازی رفت، گفت: ترکمنستان را تیم خوب و با برنامه‌ای دیدم، اما نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوسته است و ما دیگر به آن بازی فکر نمی‌کنیم. آنها فردا میزبان هستند و حتما از انگیزه‌های لازم برخوردارند، اما ما هم قطعا به دنبال یک بازی خوب به همراه برد هستیم.    سرمربی تیم ملی در پاسخ به خبرنگار ترکمنستانی که از او درباره حضور سردار آزمون به همراه تیم ملی پرسیده بود، گفت: سردار آزمون بازیکنی ایرانی و بین‌المللی است که پس از مصدومیت در بازی رفت، برای ادامه درمان به همراه تیم ملی به ترکمنستان سفر کرد، ضمن اینکه او به مردم ترکمن هم علاقه دارد.   خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید که توصیه شما به بازیکنان جوان ترکمنستان چیست؟ که سرمربی ایران در پاسخ گفت: فوتبال چند شاخصه دارد که در وهله اول دولت‌ها باید زیرساخت‌های لازم را در اختیار بازیکنان جوان بگذارند و پس از شناسایی استعداد‌ها از طریق باشگاه‌ها، شرایط را برای رشد آنها فراهم کنند، اما یک بازیکن برای موفقیت باید در ابتدا صداقت داشته باشد و پس از آن در زندگی شخصی و حرفه‌ایش منظم باشد و با هدفی که برای خود ترسیم می‌کند، کارش را تا رسیدن به هدف دنبال کند. البته انسان باید در درجه اول برای جامعه‌اش مفید باشد و بعد از آن اگر فوتبالیست شد، چه بهتر.   قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید با توجه به نتیجه بازی رفت، فردا چند گل به ترکمنستان می‌زنید؟ گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، اما همانطور که گفتم نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوسته و ما هم تمام تلاش‌مان را برای پیروزی انجام می‌دهیم، اما نتیجه نهایی دست خداست.   خبرنگاری از سرمربی ایران پرسید چند بازیکن لژیونر ایران فردا بازی خواهند کرد که او گفت: تا فردا برای رسیدن به جواب این سوال منتظر بمانید!

دیگر خبرها

  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • گنج نهفته در همدان، بهترین مکان برای مسافران نوروزی
  • قلعه‌نویی: نتیجه بازی رفت مقابل ترکمنستان به تاریخ پیوست