Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره روند واکسیناسیون در ارومیه بیان کرد: در شهرستان ارومیه به بیش از ۹۲ و نیم درصد افراد بالای ۷۰ سال واکسن تزریق شده است.

دکتر جواد آقازاده امروز ۲۳ خرداد در ۱۲۶ مین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا درباره عادی انگاری مسئولین و مردم در استان افزود: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در استان کاهش یافته است و این عادی انگاری بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: شهرستان های پیرانشهر و سردشت کمترین میزان واکسیناسیون را در استان دارند که از مردم این شهرستان ها خواهش می کنیم برای دستیابی به ایمنی دسته جمعی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن تزریق کنند.

دکتر آقازاده افزود: واکسن های ایرانی بیش از ۸۰ درصد ایمنی ایجاد می کنند که با واکسیناسیون عمومی میتوان شاهد کاهش شدت بیماری، کاهش میزان مرگ و میر و کاهش تلفات انسانی بود.

وی اظهار کرد: در دوران کرونا بیمارستان های استان به تخت های بیمارستانی و آی سی یو تجهیز شدند تا در روزهای اوج بیماری با کمبود تخت بیمارستانی و آی سی یو مواجه نشویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسیناسیون افراد بالای 70 سال تخت بیمارستانی عادی انگاری کرونا کاهش استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سالن ورزشی سردار شهید زاهدی، ۲۹ فروردین ماه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه کلنگ‌زنی شد.

این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه