Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزد گفت: در کشور ۹۵ درصد داوطلبان شوراهای اسلامی روستا تایید صلاحیت شدند و این میزان در گلستان ۹۶.۵ درصد است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد ایزد» عصر امروز (یکشنبه 23 خرداد) در جلسه توجیهی سربازرسان و بازرسان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان گلستان اظهار کرد: در 31 شهر یک هزار و 439 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر بودند که از این تعداد 125 نفر پس از چهار مرحله رسیدگی و بررسی در هیات اجرایی، هیات  نظارت شهرستان ها و بخش ها و هیات عالی نظارت و در پایان هیات مرکزی نظارت رصد صلاحیت شدند و در مجموع 93 درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر استان گلستان برای این دوره از انتخابات تایید صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان بابیان اینکه یک هزار و 253 داوطلب شورای اسلامی شهر در استان گلستان تایید صلاحیت شدند، ادامه داد: هفت هزار و ۴۷۴ داوطلبان شورای اسلامی روستایی استان گلستان نیز ثبت نام کردند که از این میزان هفت هزار و 232 نفر تایید صلاحیت شدند.

 

ایزد خاطرنشان کرد: 98  نفر از داوطلبان شورای اسلامی روستا انصراف دادند و در مجموع  242 نفر رد صلاحیت شدند و بیش از 96 درصد از داوطلبان  روستاهای استان گلستان تا این مرحله تایید صلاحیت شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در بررسی صلاحیت ها برای هیچ داوطلبی در شورای شهر و روستا نه تحقیقات محلی کردیم و نه به گزارشات مردمی که جنبه انتقام گیری دارد توجه کردیم و استعلام های ما از مراکز چهارگانه و استعلام از اطلاعات سپاه توسط هیات نظارت براستان انجام شد و هر کدام نظری نسبت به هر داوطلب داشتند در جلسات اقناعی دلایل را برای هیات نظارت اعلام کردند.

 

این مقام مسئول بیان کرد:  علاوه بر این مهم در این دوره نسبت به دوره های گذشته یک فرصت استثنایی برای داوطالبان در نظر گرفته شده که پس از رد صلاحیت در  هیات  عالی نظارت  در مدت  48 ساعت به شکایت های آنها رسیدگی شود و براین اساس نیز 27 نفر از داوطالبان شورای اسلامی روستاهای استان که پیش از این  رد صلاحیت شده بودند تایید صلاحیت شدند.

 

ایزد بیان کرد: میانگین کشوری در تایید صلاحیت شوراهای اسلامی روستا 95 درصد و در گلستان 96.5 درصد است.

 

وی افزود: تاکنون فضای انتخابات خوب بوده و مشکلی در برگزاری روند تبلیغات انتخاباتی نداشتیم.

 

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان متذکر شد: یک ناظر بهداشتی برای هر شعبه در روز اخذ رای در نظر گرفته شده است و این ناظر بررسی می کند که در روند انتخابات به طور کامل پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: تایید صلاحیت کاندیداها تایید صلاحیت انتخابات تایید صلاحیت شدند شوراهای اسلامی شورای اسلامی استان گلستان اسلامی روستا عالی نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد

علیرضا شهرجردی روز سه شنبه در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری آزمون اظهار کرد: یازدهمین دوره آزمون آمادگی جسمانی و مهارتی کسب درجه ایثار به میزبانی استان مرکزی در مجموعه ورزشی جمعیت هلال‌احمر در شهرستان ساوه به صورت منطقه‌ای و با حضور نجاتگران استان‌های قم، اصفهان، یزد، کرمانشاه، همدان و مرکزی به مدت ۹ روز برگزار می‌شود.

افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون اندیشیده شده است تا استان مرکزی چون سال‌های گذشته میزبانی شایسته‌ای برای این آزمون مهم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تست دریافت درجه ایثار در ۲ مرحله آمادگی جسمانی و آزمون مهارتی برگزار می‌گردد، گفت: در نخستین بخش آزمون شرکت کنندگان پس از انجام آزمون ۹ ماده‌ای آمادگی جسمانی و کسب حد نصاب لازم با تایید هیات داوران به مرحله دوم که ویژه فعالیت های تخصصی و مهارتی امدادگران است،‌ راه می یابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اعلام جزئیات این آزمون گفت: مرحله آمادگی جسمانی با آیتم‌های تست کوپر، دراز و نشست، انعطاف نیم تنه به جلو، دوی ۴۵ متر، پرش طول درجا، فشار موازی، پرش جفت دو طرف، دوی مارپیچ و معلق ماندن برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله مهارتی نیز آزمون تخصصی پیش بیمارستانی، جستجو و نجات در جاده، جستجو و نجات در آوار، جستجو و نجات در کوهستان، جستجو و نجات در محیط های آبی انجام می‌شود.

سیاوش غلامی رئیس امور امدادگران سازمان امدادونجات کشور نیز با تشریح مراحل آزمون گفت: این آزمون یکی از مهم‌ترین آزمون های کشور در حوزه امداد ونجات محسوب می‌شود و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و به امدادگرانی که امتیازات لازم را در همه مراحل این آزمون کسب کنند از سوی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، گواهینامه ایثار اعطا می شود که بالاترین درجه امدادی در هلال احمر محسوب می‌شود.

وی افزود: به همین جهت سازمان امدادونجات کشور با توجه‌ ویژه‌ای اقدام به برگزاری آزمون با انتخاب نخبگان این حوزه به عنوان هیات داوران و کادراجرایی اقدام نموده است.

نماینده سازمان امدادونجات کشور فرشید بنی دیدار را به عنوان سرتیم هیات داوران معرفی کرد و گفت: وحید آستارکی، سید جمال هشمی، مهدی نظری، سجاد حیدریان، امین جعفر بیگی، یونس حسنوند، بهداد برزویی، ابراهیم مهدی پور، مصطفی احمدتبار دیگر اعضای هیات داوران این آزمون خواهند بود.

وی در پایان تصریح کرد: هدف از برگزاری این آزمون ها افزایش و تقویت توان عملیاتی و بالابردن سطح مهارت و آمادگی بدنی نجاتگران برای حضور موقثر در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه برلی خدمت‌رسانی به شهروندان در راستای رسالت جمعیت هلال احمر است.

گفتنی است پس از برگزاری آزمون ویژه برادران، آزمون ویژه بانوان نیز از ۲۲ اردیبهشت ‌ماه به مدت ۹ روز در مجموعه ورزشی هلال احمر ساوه به میزبانی استان مرکزی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد