Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:00:17 GMT

دادستان تهران: رفتار مسئولان به پای دین نوشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۳۹۲

دادستان تهران: رفتار مسئولان به پای دین نوشته می‌شود

به گزارش ایرنا از روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، "علی القاصی مهر" با اشاره به اینکه ما در شرایط ویژه و برهه خاصی از تاریخ سیاسی کشورمان هستیم، بیان داشت: امروز دشمنان ما و در راس آن آمریکا و اسرائیل و عناصر غرب‌گرای داخلی‌شان، همه توان خود را به میدان آورده‌اند تا مردم را از حضور در صحنه ناامید کنند.

وی افزود: دشمن تلاش دارد که حضور مردم در پای صندوق های رای کمرنگ شود چرا که دشمن از حضور مردم هراس دارد و بسیار نگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد قضایی با اشاره به اینکه نظام و حکومت ما در اوج عزت و سربلندی است، خاطرنشان کرد: هیچ نظامی در دنیا همانند نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی به خواست و اراده مردم نیست.


دادستان تهران با اشاره به اینکه رویکرد نیروی انتظامی و دستگاه قضا همراهی، مدارا و دلجویی از مردم است، بیان داشت: هدف از ایجاد سامانه الکترونیکی بین دادسراها و پلیس تهران در راستای تکریم و ارائه خدمت بهتر و سریع‌تر به مردم است.

القاصی مهر با اشاره به اینکه قوه قضائیه بیشترین ارتباط کاری خود را با پلیس دارد، تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه الکترونیکی بین پلیس و دستگاه قضا موجب خدمت بهتر و کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از برخی آسیب‌ها خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همایش فرماندهان انتظامی تهران بزرگ با دادستان تهران امروز به میزبانی پلیس پایتخت برگزار شد.

برچسب‌ها حسین رحیمی علی القاصی مهر پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین رحیمی علی القاصی مهر پلیس تهران بزرگ حسین رحیمی علی القاصی مهر پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت:اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، علیرضا محمدی اظهار داشت:در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر گردید.

وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

او ادامه داد:به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام و تحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز گردید که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌گردد.

وی خاطرنشان ساخت:بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌گردد.

دادستان رفسنجان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر دو مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

او در پایان اظهار داشت: به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه