Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه عبری زبان هاآرتص در شماره امروز (یکشنبه) خود گزارشی را با عنوان "نتانیاهو تا زمانی که محاکمه‌ای در انتظارش است، هرگز لیکود را رها نخواهد کرد"، چاپ کرد.

در گزارش امروز هاآرتص آمده است: بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به زودی از این سمت کنار می‌رود) به ریاست حزب لیکود متوسل خواهد شد تا رهبر اپوزیسیون شود، در واقع او تا زمانی که دادگاهی به اتهام فساد در انتظارش بوده و چه بسا او را چند سالی به زندان می‌فرستد، هرگز قبول نخواهد کرد هیچ پستی را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر روزنامه‌ها نیز در چند روز گذشته نوشته بودند، نتانیاهو به پیروزی رئیس رژیم صهیونیستی که او را مورد عفو قرار می‌دهد، امیدوار بود زیرا طبق قوانین رژیم صهیونیستی، حکم عفو تنها در اختیار رئیس این رژیم و نه نخست وزیر آن است. اما برخی منابع نزدیک به اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی اینکه او برای نتانیاهو حکم عفو صادر کند را بعید دانستند.

همچنین روزنامه هاآرتص نوشت: هیچ یک از نخست وزیران "اسرائیل" قبول نکرده‌اند پس از پست نخست وزیری در سمت ریاست اپوزیسیون قرار بگیرند به جز نتانیاهو که به این پست چسبیده و از ترس مواجهه با سرنوشت خود در دادگاه‌ها، آرزوی این سمت را دارد.

این روزنامه عبری زبان در ادامه نوشت: نتانیاهو تا زمانی که اتهاماتی علیه‌اش مطرح بوده و محاکمه‌ای در انتظارش است، هرگز لیکود را رها نخواهد کرد.

311311

کد خبر 1524967

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هدفش از لغو سفر هیئتی از سوی این رژیم به واشنگتن جهت گفتگو درباره حمله زمینی ارتش این رژیم به شهر رفح، این است که جنبش حماس روی فشارهای بین‌المللی حساب باز نکند.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه گفت تصمیم وی برای اعزام نکردن هیأت به واشنگتن پیامی از سوی او به جنبش حماس است مبنی بر اینکه نباید بر اهرم فشار بین‌المللی تکیه کند.

روزنامه رای الیوم نوشت یک هیئت صهیونیستی قرار بود هفته جاری برای گفتگو با مقامات آمریکایی در مورد عملیات نظامی زمینی که تل آویو قصد دارد در شهر رفح در جنوب نوار غزه انجام دهد، عازم واشنگتن شود اما نتانیاهو در اعتراض به عدم مخالفت ایالات متحده با قطعنامه‌ای که شورای امنیت درباره آتش‌بس در نوار غزه در ماه رمضان صادر کرد، این سفر را لغو کرد.

در همین راستا، نتانیاهو در دیدار با سناتور آمریکایی «ریک اسکات» در مقر کابینه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی گفت: من فکر می‌کنم موضع آمریکا در شورای امنیت (دادن رای به قطعنامه) حرکت خیلی خوبی نبود. بدترین چیز این است که این اقدام، حماس را تشویق کرد که موضعی سخت بگیرد و بر فشارهای بین المللی تکیه کند، با این باور که فشارهای بین‌المللی اسرائیل را از نابودی حماس و آزادی گروگان‌ها باز می دارد.

براساس بیانیه‌ای که از سوی دفتر نتانیاهو منتشر شد، وی ادعا کرد: تصمیمی که من برای عدم اعزام هیئت به واشنگتن در نتیجه قطعنامه شورای امنیت گرفتم، پیامی به حماس بود مبنی بر اینکه نباید به این فشارها تکیه کند. این فشارها سودی نخواهد داشت.

تصمیم برای اعزام هیئتی از تل آویو به ایالات متحده برای گفتگو در مورد طرح عملیات رفح پس از تماس تلفنی میان نتانیاهو و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در 18 مارس گرفته شد.

این اولین تماس میان نتانیاهو و بایدن پس از بیش از یک ماه قطع ارتباط مستقیم میان آن دو بود. واشنگتن و تل‌آویو درباره نحوه مدیریت جنگ غزه توسط کابینه نتانیاهو و عدم کاهش تلفات غیرنظامیان باهم اختلاف نظر دارند.

از سوی دیگر، روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» امروز گزارش داد که دولت آمریکا با رژیم صهیونیستی تماس گرفته و خواسته است برای تعیین تاریخ جدید برای اعزام هیئت به واشنگتن هماهنگی کند.

نتانیاهو نیز از تمایل خود برای انجام این هماهنگی خبر داده است و طبق گفته مقامات آمریکایی و صهیونیستی، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده این هیئت را برای گفت‌وگو در مورد عملیات رفح به واشنگتن می‌فرستد.

با تصمیم رژیم صهیونیستی برای حمله زمین  به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه که ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی به آن پناه برده‌اند، هشدارهای منطقه‌ای و بین‌المللی درباره عواقب این حمله افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، ده‌ها هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند و اکثر آنها کودک و زن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • اعتراف صهیونیست‌ها: قادر به نابودی حماس نیستیم
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین