Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سید آرش رئوفی پیشکسوت محبوب و دوست داشتنی ورزش سمنان که سالها عمر خود را در رشته های ورزشی هندبال و فوتبال صرف کرده در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما پاسخگوی سوالات بود که به شرح زیر می باشد


بیوگرافی  کامل خودتان را بیان بفرمایید ؟
سید آرش رئوفی متولد سال۱۳۵۱در سمنان کارشناس ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات سمنان، کارمند شهرداری سمنان از سال۱۳۷۹ تاکنون

در ورزش تاکنون چه فعالیت های داشته اید؟
از سال۱۳۶۵ در رشته های هندبال، کشتی، فوتسال و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به عنوان بازیکن، مربی، داور حضور داشته و در مقاطع مختلف دبیر و نایب رئیس هیئت های ورزشی و هم اکنون رئیس هیئت هندبال شهرستان سمنان و نایب رئیس هیئت فوتبال شهرستان سمنان هستم.

به چه عناوین مهم ورزشی دست پیدا کرده اید؟
در هندبال چندین عنوان استان و کشور در رده های مختلف سنی، حضور در اردوی تیم ملی هندبال جوانان و بزرگسالان، در کشتی قهرمانی استان و نفر سوم مسابقات کشتی دانشگاه آزاد اسلامی کشور

در ورزش تاکنون چه مسئولیت هایی داشته اید؟
دبیر هیئت هندبال استان سمنان
مسئول کمیته داوران فوتبال شهرستان سمنان
مسئول کمیته داوران هندبال استان
نایب رئیس هیئت فوتبال شهرستان سمنان
رئیس هیئت هندبال شهرستان سمنان
مسئول ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان

وضعیت ورزش استان و شهرستان را چگونه ارزیابی می کنید؟
ورزش استان در بعد قهرمانی بغیر از چند تک چهره در رشته های رزمی و چند تیم در فوتبال ساحلی، فوتسال، بدمینتون شرایط خوبی ندارد.

راهکارهای شما برای برون رفت از وضعیت فعلی چیست؟
امروزه پیشرفت ورزش قهرمانی مستلزم صرف هزینه های هنگفت است. باید مسئولان استان دغدغه ی ورزش به عنوان تنها راه ایجاد نشاط و سلامت جسم روح را داشته باشند تا شرایط حال حاضر تغییر کند.

شورا و شهرداری در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی چه نقشی می توانند داشته باشند؟
توسعه ورزش همگانی از وظایف مهم شورا و شهرداری است و باید با ایجاد فضای مناسب در پارک‌ها و بوستان‌ها و همچنین ایستگاه های دوچرخه سواری و... شرایط را مهیا کنند. در بخش قهرمانی با توجه به شرایط درآمدی شهرداری و پیش بینی بودجه در شهرداری شرایط خوبی برای تیمداری وجود ندارد ولی نباید صورت مسئله پاک شود. شورا و شهرداری با راهکارهایی می‌توانند همچون بسیاری از شهرداریهای کشور به ورزش قهرمانی کمک شایانی داشته‌ باشند.

برنامه های مهم شما در عرصه ورزش چیست؟
بنده به عنوان فردی که عمری را در ورزش گذرانده ام مطمئنا در راه رشد و ارتقاء ورزش با توجه به شرایط بسیار مناسب جغرافیایی شهر سمنان و کمک همه تلاش خواهم کرد.

الگوی ورزشی و فنی شما چه افرادی می باشند؟
در داوری فوتبال کاظم حدادی
داوری هندبال عبدالمحمد شاهی
کشتی جهان پهلوان غلامرضا تختی
هندبال استاد گرامی حاج عباس اصغری

بهترین خاطره ورزشی خودتان تعریف کنید؟
بهترین خاطره ورزش من مربوط به سال۱۳۷۹ مسابقات هندبال جوانان کشور در اهواز است که با درخشش تیم شهرم برای نخستین بار به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شدم.
 
اگر صحبت خاص دیگری دارید ،بیان بفرمایید؟
ممنون از وقتی که در اختیار بنده گذاشتید. امیدوارم به لطف حضرت باریتعالی و حمایت مردم خوب شهر اخلاق سمنان اتفاق خوبی برای شورای اسلامی شهر سمنان و ورزش این شهر رقم بخورد.

46

کد خبر 1524964

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان شهرستان سمنان رئیس هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، باتوجه به سیاست های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه ای که صبح امروز سه شنبه بین حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیات سوارکاری شهرستان برگزار گردید مقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

کد خبر 6079825

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین