Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر یکشنبه در جلسه آموزش بازرسان انتخابات اسلامشهر که با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی و رئیس هیأت بازرسی استان برگزار شد اظهار داشت: همانگونه که مقام‌معظم رهبری فرمودند رأی مردم حق الناس است و همه ما وظیفه داریم امانت دار تک تک آرای مردم باشیم.

وی به اهمیت برگزاری توأم با آرامش انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و افزود: بازرسان انتخابات باید با اشراف کامل بر شرح وظایف و اختیاراتی که در شعب اخذ رأی دارند به برگزاری مطلوب روند رأی گیری کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: بازرسان نباید دخالتی در روند اجرای رأی گیری داشته باشند و اگر قصوری در اجرای قوانین مشاهده کردند باید مراتب را به هیأت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان منتقل کنند.

مرسلپور گفت: بسیاری در تلاش هستند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند به همین خاطر انتخابات پیش رو نسبت به گذشته متفاوت است و حضور پرشور نیازمند تلاش و ایجاد فضای همدلی و وفاق است.

وی خاطرنشان کرد: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات اعم از نیروی انسانی و تجهیزات در اسلامشهر فراهم شده است.

کد خبر 5234033

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود مرسلپور فرمانداری اسلامشهر شعب اخذ رای انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان، استاندار که عصر امروز به همراه شهردار و مسئولان شهری رشت، از میزان روند اجرای طرح میثاق شامل ۵ تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین، میدان نیروی دریایی، خیابان آیت الله رودباری، بلوار حمیدیان و خیابان باهنر در رشت بازدید کرد، گفت: روند اجرای این طرح‌ها که از نیمه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده، به صورت مطلوب و مطابق زمان بندی در حال انجام است و در تلاشیم تا پایان امسال ۴ طرح از این ۵ طرح را به بهره برداری برسانیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها از مطالبات مردم است، افزود: با اجرای این طرح‌ها، گره ترافیکی شهر رشت باز خواهد شد.
شهردار رشت هم گفت: پنج تقاطع غیر همسطح رشت، به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت دارد و زمان اجرای بعضی از این طرح‌ها ۱۸ و بعضی ۲۴ ماهه است که بعضی از آن‌ها از بازه زمانی مورد نظر جلوتر هستند.
رحیم شوقی افزود: به استاندار امروز قول دادم با کار شبانه روزی، تا پایان سال ۴ طرح از ۵ طرح را افتتاح کنیم تا مردم در ایام عید مشکل ترافیکی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات