Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@22:56:46 GMT

انگلیس 1-0 کرواسی؛ غرش سه شیرها در گام اول

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۵۱۸

انگلیس در بازی اول خود برد مهمی مقابل کرواسی کسب کرد تا ثابت کند مدعی اول صعود از گروه است

در چارچوب مسابقات هفته اول مرحله گروهی یورو 2020 در گروه D، تیم های انگلیس و کرواسی به مصاف هم رفتند که شاگردان گرت ساوتگیت یک پیروزی کم دردسر کسب کردند. انگلیس در این دیدار چند حمله مهم داشت که یکی از آن ها برخورد ضربه فیل فودن به تیر دروازه کرواسی در اوایل بازی بود اما در نهایت رحیم استرلینگ با گل خود، توانست سه شیرها را در اولین گام پیروز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جود بلینگام، هافبک باشگاه دورتموند که در نیمه دوم به جای هری کین به میدان آمد با 17 سال و 349 روز، جوان ترین بازیکن تاریخ ادوار یورو لقب گرفت. 

اطلاعات بازی انگلیس و کرواسی تاریخ برگزاری: یکشنبه، 23 خرداد 1400 (13 ژوئن 2021) ساعت برگزاری: 17:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم ومبلی، لندن تورنمنت: بازی اول مرحله گروهی یورو 2020 | گروه D داور: دنیله اورساتو (ایتالیا) گلزنان انگلیس: رحیم استرلینگ 57' گلزنان کرواسی: - ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان انگلیس و کرواسی

اضافه می شود

 

آمار بازی انگلیس و کرواسی

اضافه می شود

 

گل های انگلیس و کرواسی

انگلیس 1-0 کرواسی؛ رحیم استرلینگ 57': پاس عمقی کالوین فیلیپس، رحیم استرلینگ که در فضا حرکت کرده بود را صاحب توپ کرد و او پس از تک به تک شدن با لیواکوویچ، به راحتی دروازه کرواسی را فرو ریخت. 

جدول گروه D یورو 2020

اضافه می شود

 

ویدیوی خلاصه بازی انگلیس و کرواسی

اضافه می شود

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انگلیس و کرواسی رحیم استرلینگ اضافه می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

مائوریسیو پوچتینو که ورزشگاه امارات برای او یک کابوس محسوب می‌شود، امشب در کنار شاگردانش شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد تا آرسنال در بام لندن و لیگ برتر قرار بگیرد.

دانلود (106.8MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم