Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@00:10:24 GMT

اخلال گر عمده نظام اقتصادی در استان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۵۴۴

اخلال گر عمده نظام اقتصادی در استان دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران حجت الاسلام صادق اکبری با بیان اینکه فردی به اتهامات متعدد اقتصادی از طریق اخلال در نظام توزیع و فروش نهادهای دامی روانه زندان شد، از اهتمام جدی دستگاه قضا در برخورد با هرگونه فساد اقتصادی خبر داده و در این رابطه افزود: فردی به که با تخصیص ارز دولتی مبادرت به خرید نهادهای دامی و فروش در بازار آزاد می‌کرد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری مازندران از عناوین متعدد مجرمانه این فرد خبر داده و افزود: اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق توزیع خارج از شبکه نهادهای های دامی و تحصیل مال از طریق نامشروع و همچنین گران فروشی و بدهی کلان به شبکه بانکی کشور، تخلفات متعدد در اخذ تسهیلات بانکی و انحراف در مصرف تسهیلات اخذ شده و ارتشاء از اهم اتهامات تفهیم شده به این فرد بوده که پرونده وی هم اکنون در یکی از شعبات بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

 

عالی‌ترین مقام قضائی استان از برخورد قاطع و شدید دستگاه قضا با هرگونه تخلفات و جرایمی که معیشت مردم را به خطر اندازد خبر داد و تأکید کرد: تخصیص ارز دولتی و فروش در بازار آزاد مصداق بارز سوءاستفاده از بیت المال بوده و دستگاه قضا قطعاً به عنوان اولین مدعی در جهت احقاق حقوق عامه ورود پیدا خواهد کرد و با متخلفین و مجرمینی که ضمن هم سویی با دشمنان ایران اسلامی سعی در اخلال و آشفتگی نظام اقتصادی داشته برخورد بی اغماض قانونی را خواهد داشت.

 

وی گفت: متهم خاطی هم اکنون با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اخلالگر اقتصادی مدعی العموم تحصیل مال نامشروع سربازان گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد حسین سپه وند امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در جریان رصد و پایش فضای مجازی و اجرای طرح برخورد با فروش سوالات و تجهیزات تقلب در کنکور و امتحانات نهایی، کارشناسان پلیس فتا لرستان فردی را که اقدام به فروش ابزارهایی برای تقلب در امتحان به فروش می‌رساند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، افزود: این گونه افراد با انتشار آگهی در شبکه‌های مجازی و سایت‌های واسط خریدوفروش، اقدام به فروش سوالات و تجهیزات تقلب کنکور به قربانیان کرده و ضمن اینکه سعی می‌کنند نظم کنکور و عدالت برگزاری کنکور سالم بین داوطلبان را برهم بزنند، تنها به دنبال کلاهبرداری و کسب منفعت برای خود بوده و طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده هیچ‌گونه دسترسی به سوالات کنکور و امتحانات نهایی ندارند و به‌هیچ‌عنوان نباید ادعای آن دراین‌خصوص را باور کرد.

رئیس پلیس فتا لرستان با بیان اینکه فروش هر گونه تجهیزات تقلب که عدالت و رقابت سالم بین داوطلبان امتحانی را به خطر بیندازد جرم است، گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی فروشنده این تجهیزات را در شهرستان خرم‌آباد شناسایی و پس از اخذ مجوزهای قضائی لازم، ایشان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سپهوند، تصریح کرد: خریدوفروش هرگونه تجهیزات برای تقلب در امتحانات کنکور جرم بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد قضائی صورت خواهد گرفت، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مواجه با این‌گونه جرایم در فضای مجازی با مرکز فوریت‌های پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و کارشناسان ما در پلیس فتا را جهت برخورد قانونی با آنها در جریان بگذارند.

کد خبر 6087767

دیگر خبرها

  • عاقبت به خیری استقلال و پرسپولیس با واگذاری به نهادهای اقتصادی؛آرزوهایی که دست‌یافتنی شدند
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است