Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  مدیرکل کمیته امداد لرستان اظهار کرد: یکی از اهدافی که کمیته امداد دنبال می‌کند کمک به امر ازدواج چه در بخش نوعروسان و تقبل جهیزیه، چه در بخش فرزندان ذکور خانواده به‌عنوان پرداخت هدایا است.
 
 جلال شیخ پور افزود: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، گاز، ماشین لباس‌شویی، تلویزیون و جاروبرقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه بالغ بر ۱۵ میلیون تومان می‌باشد، که در مجموع ارزش ۴۰۰ سری جهیزیه به ۶ میلیارد تومان رسیده است.
 
شیخ پور  با اشاره به توزیع یک‌هزار دستگاه کولر آبی بین مناطق محروم و روستایی گفت ارزش ریالی این وسایل سرمایشی بیش از ۴ میلیارد تومان است.
 
مدیرکل کمیته امداد لرستان ادامه داد: هدف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌هایی است که اقتصاد وزندگی آن‌ها دچار مشکل شده است.
 
وی بابیان اینکه مشکلات در زمینه‌های مختلف همچون مشکلات روانی، ناهنجاری‌ها،‌اشتغال، درمان و ... بروز می‌کند، گفت: باید با حمایت‌های مختلف به قطع این زنجیره فقر کمک‌ کرد.
 
مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به حدود ۱۳ هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد،‌ تأکید کرد: باید کمک کرد که این افراد به بحث تحصیل اهتمام جدی داشته باشند و درس را رها نکنند که این چرخه همچنان ادامه پیدا کند.
 
وی ابراز خرسندی کرد: حدود ۹۰۰ دانشجوی فارغ‌التحصیل وجود دارد که علاوه بر دریافت خدمات تحصیل به بحث اشتغال آن‌ها نیز ازجمله ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌شود.
 
شیخ پور بابیان اینکه هدف قطع زنجیره فقر در همه زمینه‌ها با هر قومیت و نژاد است، اعلام کرد: سال قبل ۲ هزار جهیزیه به نوعروسان تقدیم شده و امسال خوشبختانه افزایش سرانه جهیزیه به سه برابر رسیده است.
 
وی در ادامه با اشاره به اعتبارات یک هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان کمیته امداد در بخش‌های مختلف درمان،‌مسکن،‌اشتغال،‌ فرهنگی و ... خاطرنشان ساخت: اشتغال در کمیته امداد منحصربه‌فرد بوده و بالغ‌بر ۸۳ درصد شغل‌ها پایدار بوده‌اند زیرا علاوه بر مهارت‌آموزی و ‌پرداخت تسهیلات، فضا برای عرضه محصولات نیز فراهم‌ بوده است.
 
مدیرکل کمیته امداد لرستان با تأکید بر اهمیت مسکن و اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی در این بخش، تشریح ساخت: بااینکه هزینه‌های مسکن بالا رفته اما باهم افزایی دستگاه‌های فعال در این امر،‌بنا داریم امسال ۲۵۰۰ طرح مسکن را اجرا کرده و با مجموع مرمت،‌بازسازی و تعمیر به ۳۲۰۰ مسکن برسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تهیه جهیزیه نوعروسان لرستانی کمیته امداد لرستان مدیرکل کمیته امداد لرستان میلیارد تومان سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

وی افزود: جمع کمک‌های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته ۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان در جهت رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان