Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@18:11:06 GMT

پیروزی انگلیس مقابل کرواسی/ انتقام جام جهانی گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۷۵۶۳

پیروزی انگلیس مقابل کرواسی/ انتقام جام جهانی گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز مقابل کرواسی در گروه D رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در ورزشگاه ویمبلی لندن به میدان رفت که با پیروزی یک بر صفر میزبان همراه بود.

رحیم استرلینگ (۵۷) تک گل این دیدار را برای انگلیس به ثمر رساند.

این دیدار از آن جهت اهمیت داشت که کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ با شکست انگلیس توانست به فینال رقابت‌ها صعود کند تا «سه شیرها» همچنان در حسرت بردن جام در آن سال باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد امروز انگلیس توانست انتقام باخت در جام جهانی را از کروات‌ها بگیرد و شاگردان ساوت گیت را یکی از مدعیان جدی رسیدن به قهرمانی این دوره از بازی‌ها معرفی کند.

کد خبر 5234040 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال کرواسی یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایران فوتبال لیگ ملت های والیبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران تورنمنت بين المللي کاراته تیم فوتبال پرسپولیس والیبال یورو 2020 لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد 

امیر رضا ده بزرگی کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم در دیدار رده بندی مقابل بهرام اف از ازبکستان با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت.

او در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ده بزرگی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد