Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های گروه H انتخابی جام جهانی امروز یکشنبه تیم ملی فوتبال کره جنوبی برابر لبنان به برتری ۲ بر یک رسید تا بیشترین نفع از این پیروزی را تیم‌های عراق و ایران ببرند.

کره جنوبی که با این پیروزی صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد، دیدار ایران و عراق را برای تیم عربی متفاوت کرد چرا که عراقی‌ها با امتیازاتی که از قبل کسب کرده‌اند حتی در صورت شکست برابر ایران این شانس را دارند که به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیم ملی ایران اگر می‌خواهد به مرحله بعد صعود کند و حرف و حدیثی را به همراه نداشته باشد باید عراق را شکست دهد اما در صورت تساوی برابر این تیم بازهم شانس صعود به مرحله بعد را خواهد داشت.

تیم ملی ایران روز سه‌شنبه در گروه C مقابل عراق صف‌آرایی خواهد کرد که در صورت تساوی در این مسابقه امتیازات خود را در مقایسه با تیم‌های رده دومی به عدد ۱۰ می‌رساند و با تفاضل گل ۵+، شرایط بهتری نسبت به لبنان خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق فوتبال مسابقات انتخابی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا  امشب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

 الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
  • ببینید | برد ایران برابر ترکمنستان | صعود به مرحله بعد با طلسم شکنی
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد
  • مسیر صعود ایران به جام جهانی چگونه است؟
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷