Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد قربانی عصر یکشنبه در نشست تبیین مسائل برگزاری انتخابات برای عوامل اجرایی شعب اخذ رای گناباد افزود: افزایش قدرت ملی، تحکیم مبانی همبستگی ملی، تقویت ارکان تصمیم گیری اجرایی در کشور و کم رنگ و خنثی سازی ترفندهای دشمنان در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: هر اندازه مشارکت مردم در عرصه های سیاسی و به خصوص انتخابات گسترده تر باشد آثار بهتری برای نظام جمهوری اسلامی به همراه خواهد داشت و نشان دهنده همراهی و وفاداری مردم با نظام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد گفت: برخی با بداخلاقی هایی در مناظرات انتخاباتی خدمات سازنده دولت تدبیر و امید را در بخشهای مختلف زیرسووال بردند و امکان پاسخگویی به این کج سلیقه گی ها فراهم نشد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با همین دموکراسی مبتنی بر رای مردم روی کار آمده  و طی هشت سال فعالیت خود از هیچ تلاش سازنده ای برای خدمت موثر به مردم در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دریغ نکرد.

قربانی با بیان اینکه برخی به شیوه های مختلف تلاش می کنند مردم  را نسبت به حضور در انتخابات ناامید و آنان را از صندوقهای رای دور کنند و در راستای اهداف خود خدمات دولت را زیرسووال می برند، ادامه داد: این مسائل خللی در عزم مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ایجاد نمی کند.

وی گفت: قاطعیت عوامل اجرایی و به خصوص نمایندگان فرماندار به عنوان مسوولان شعب اخذ رای سلامت انتخابات را بیشتر تضمین می کند.  

فرماندار گناباد افزود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی و کاهش ازدحام در شعب اخذ رای تعداد این شعب در این شهرستان از ۸۰ شعبه در انتخابات گذشته به ۹۷ شعبه در انتخابات سالجاری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تعداد نامزدهای انتخابات ششمین دوره انتخابات  شوراهای اسلامی مناطق روستایی و شهری گناباد نسبت به دوره مشابه قبلی به ترتیب ۱۲ و ۳۰ درصد افزایش دارد.

۲ هزار و ۲۰۰ نفر شامل عوامل اجرایی، بازرسان و ناظران انتخابات در ۹۷ شعبه اخذ رای دست اندرکار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان گناباد هستند.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی گناباد انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی گناباد انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی گناباد انتخابات ریاست جمهوری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه‌ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.
ابوطالب شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه لرستان افزود: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و نقش حوزه استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.
استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: روستا‌ها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.
در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات